Ihastunut varattuun työkaveriin

Vierailija

Olen ollut yli puoli vuotta tosi ihastunut työkaveriini. Tunne on ilmeisesti molemminpuolinen. Flirttiä on ollut viime kesästä saakka. Syksyllä meidän molempien parisuhteet päättyivät suunnilleen samaan aikaan ja sinkkuina vietimme pari yhteistä iltaa. Sen pidemmälle ei ehditty päästä, koska työkaveri palasikin yhteen exänsä kanssa. He seurustelevat edelleen, itse taas olen sinkku. Olen käsittänyt, että heidän suhteessaan on ongelmia, mutta en ole lähtenyt utelemaan mitään. Sen aikana, kun työkaveri on ollut varattu, meidän välillä ei ole tapahtunut mitään fyysistä. Välillä ollaan viestitelty ja töissä meillä on jatkuvaa flirttiä. Pystymme puhumaan mistä vain, paitsi parisuhteestaan hän ei puhu koskaan... Enkä minä siitä kyselekään. Haluaisin tietysti työkaverin kanssa myös fyysistä kontaktia, mutta moraalini tulee tässä vastaan, koska hän on kuitenkin varattu.

Työkaverin parisuhteeseen en halua, enkä aio sekaantua, koska se on hänen ja hänen tyttöystävän välinen asia. Olen yrittänyt unohtaa työkaverin katselemalla muita miehiä, mutta en pysty ihastumaan muihin. En ylipäätään ihastu kovin helposti, mutta sitten kun ihastun, niin kolahtaa lujaa... Miten voisin yrittää päästä yli tästä ihastuksesta? Näemme töissä kuitenkin joka päivä ja joudumme tekemään työn puolesta läheistä yhteistyötä. Etäisyyden pitäminen ei siis onnistu. Enkä sentään aio jättää työtäni ihastuksen takia! Vai pitäisikö nostaa kissa pöydälle ja puhua työkaverin kanssa? En vain tiedä, mitä sanoa tai mistä oikeastaan pitäisi puhua. Koko tilanne saa pään ihan pyörälle.

Kommentit (5)

Vierailija

Jätä rauhaan ja anna olla, se on nyt parisuhteessa, ei olisi, jos ei haluaisi.

Katsele ympärillesi, vapaita miehiä on maailma täynnä. Ja vielä pointtina, tollanen mies, joka flirttaa tollai parisuhteessa ollessaa ei kyllä ole tavoittelemisen arvoinen.

Vierailija

Ihan ilman aloitusviestin lukemistakin: Älä sekaannu. Koko pettämistouhu on niin perseestä ja väärin, että tosiaan kaikkien moraalin pitäisi olla kohdillaan, eli kaikkien tulisi tietää että se on väärin. Ja moraalin mukaisesti tulisi myös toimia. Hän on varattu, älä koske. Sinkkumiehiä kyllä riittää ja löydät varmasti mieleisesi ! :)

Vierailija

Tuossa on niin monta asiaa väärin, että jätä tähän. Ensinnäkin jos hän oikeasti haluaisi sinua, ei hän olisi palannut eksänsä luokse. Toiseksi sinulla on täysi lupa fantasioida ja olla ihastunut, mutta älä koske varattuun. Kolmanneksi hän on työkaveri joten myös tämä voi mahdollisesti aiheuttaa ongelmia. Nyt voi tuntua, että et voi ajatella muita miehiä, mutta kokemuksesta voin sanoa, että aiheutat itse itsellesi tällaiset tunteet. Kun päätät itse, että teidän välillänne ei tule koskaan tapahtumaan mitään, alkaa ihastuminen pikkuhiljaa hälvetä ja nopeaa huomaat, ettet ajattele häntä enää niin paljoa. 

Vierailija

Juu se on ihan totta, että mietippä, jos itse olisit ton miehen kanssa ja hän flirttailisi työkavereidensa kanssa. Ehkä tämä ajatus auttaa irtaantumaan. Totta sekin, että jos hän sinusta tarpeeksi välittäisi, niin hän olisi sinun kanssasi. Exänsä kanssa hänellä on enemmän yhteistä eikä kannata elätellä liikaa toiveita. Ymmärrän kyllä, että tilanne on vaikea, kun työskentelette yhdessä jne., mutta pyri muuttamaan asennettasi sellaiseksi, että varattuihin ei kosketa. Voin luvata että ihastuskin katoaa aikanaan. Yritä löytää huonoja puolia hänestä. Ihastushan on lähinnä pinnallista, hänessä on varmasti luonteenpiirteitä, jotka ärsyttävät sinua. Kun löydät niitä, et varmasti ajattele häntä enää samalla tavalla.

Vierailija

Samaa mieltä kuin muut. Älä tee mitään, hän on varattu. Kaikki käskee katselemaan muita miehiä, vaikka aloittaja sanoi aloitusviestissä ettei pysty. Ei tarvitse. katsot sitten kun pystyt. Anna ajan kulua, niin ihastuksen pitäisi laimeta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat