Seksi sattuu

Vierailija

Auttakaa!

Ongelmani löytyy otsikosta, elikkäs seksi sattuu. Olen harrastanut seksiä jo muutaman vuoden, koittanut erilaisia liukuvoiteita kondomin kanssa (ceridal..rfsu..) ja ilman kondoomiakin on koitettu, mutta silti kivut jatkuvat. Kipu tulee yleensä sisälle työnnyttäessä, mutta saattaa jatkua koko 'aktin' ajan.

onko kellään samanlaista ongelmaa jatai ratkaisu ehdotusta?

Kommentit (2)

Vierailija

Oletteko koittaneet erilaisia asentoja?

Itselläni oli samanlainan ongelma mieheni kanssa noin vuosi sitten. Maksoin itseni kipeäksi gyne käynneillä eikä mitään löydetty.

Löysin cosmosta samankaltaisia keskusteluja enemmänkin ja siellä kehotettiin kokeilemaan eri asentoja (olimme aiemmin kokeilleet vain lähetyssaarnaajaa). Päätimme viettää yhden kokonaisen illan/yön kokeillen eri asentoja ja löysimme useita asentoja, joissa minäkin pystyin naisena nauttimaan seksistä. Tämä avasi aivan uudenlaisen käsityksen minulle seksistä! Suosittelen teillekkin kamasutraa.

ps. ceridal(=öljy) + kumi = ei hyvä. Öljy haurastuttaa kumia ja tämän takia saattaa aiheuttaa hiertymää.

Vierailija

Sama vika oli täälläkin ennen. Yritimme harrastaa poikaystäväni kanssa lukemattomia kertoja seksiä eikä siitä ikinä tullut mitään. Lopetimme seksin harrastuksen reiluksi 3kk, kunnes uskaltauduin kokeilemaan itsekin muitakin asentoja kuin lähetyssaarnaajaa. Seksi muuttui kertaheitolla paremmaksi! Suosittelen kokeilemaan takaapäin (doggystyle). Siinä asennossa voi itse säädellä kuinka "avonaiseksi" alapäänsä laittaa, toisin kuin lähetyssaarnaajassa, tässä asennossa aukeat paremmin ;) Iloisia hetkiä makkariin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat