Mieheni rakastaakin exäänsä...?

Vierailija

Hmmm..

En oikein tiedä mistä aloittaa.

Olen seurustellut avomieheni kanssa puoli vuotta. Aivan mahtavat puoli vuotta. Hän on ensimmäinen vakavasti otettava seurustelukumppanini. Ja rakastan häntä yli kaiken.

Ainut asia mikä suhdettamme ja erityisesti minun mieltäni painaa on mieheni entinen suhde. Hänen ensirakkautensa, josta olen saanut kuulla enemmän kuin olisin edes halunnut. Mies on useaan otteeseen sanonut rakastavansa minua ja että ei kaipaa mitään entisessä suhteessaan. Kuitenkin seuraavassa hetkessä hän toteaa, että siinä suhteessa on asioita, joita hän ja hänen exänsä eivät ole selvittäneet. Että jokin vielä painaa häntä ja sen vuoksi hän ei osaa olla täysillä meidän suhteessamme.

Usein hän tavalla tai toisella ilmaisee, että olen hänen mielestään hyvin kokematon. Ja että hän on käynyt läpi kaiken tämän "uutuuden huuman seurustelussa" eksänsä kanssa, eikä siksi jaksa innostua asioista kuten minä.

En tiedä mitä ajatella... Olemme monesti puhuneet (ja riidelleet) tästä asiasta, mutta emme tunnu etenevän mihinkään suuntaan. Haluaisin olla se yksi ja ainoa hänelle, mutta nyt tunnen olevani vain se toisiksi paras. Naiivi ja kokematon typerys. Ja se tuntuu niiiiin pahalta.

Kommentit (1)

Vierailija

Olisiko mahdoton ajatus jos miehesi yrittäisi selvittää näitä vaivaamaan jääneitä asioita ex-tyttöystävänsä kanssa? Voisi ehkä auttaa jos saisi asiat käsiteltyä loppuun, mikäli mies muutoin on oikeasti täysin rinnoin suhteessa kanssasi.

Joka tapauksessa kannattaa ainakin ottaa asia reilusti puheeksi miehesi kanssa, kertoa että asia häiritsee ja satuttaa sinua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat