poikaystäväni ei enään näe minua seksikkäänä..

Vierailija

...eikä häntä omien sanojensa mukaan kiinnosta miltä näytän. olemme seurustelleet pian 1.5 vuotta. hän 20, minä 18. kun menemme baariin hän sanoo ettei minun tarvitse laittautua koska 'sillä ei ole täällä mitään väliä miltä sä näytät' . itse juhlinnan keskellä hän ensisijaisesti hakeutuu muiden mielestäni hyvinkin kauniiden naisten seuraan ja unohtaa minut lähes kokonaan yksikseni istumaan baarijakkaralle ja seuraavana päivänä kehuu seuralaisiaan minulle ja kavereilleen. seurustelumme aikana hän on sanonut minua 2 kertaa kauniiksi..mitä tehdä? onko mieheni vain perus suomalainen mies vai mitä ihmettä tämä nyt on......hän kertoo kyllä rakastavansa minua ja että tahtoo olla vain minun kanssa mutta mikä lienee totuus,.

Kommentit (5)

Vierailija

Ehkä sun pitää tehdä ensi baarireissulla hänelle sama, että juttelet jonku komeiden miesten kanssa. Ja laittaudu piruuttasi vain kun lähdette johonkin, ei hän nyt sitä voi kontrolloida...

Ei tuo nyt ihan reilulta sua kohtaan kuulosta.

Vierailija

kuulostaa aika inhottavalta kohtelulta, et tosin kerro onko suhde yleensä noin epäreilu. Suosittelen vahvasti että laittaudut sillon ku haluat vaikka poikaystäväs sanookin että se olis turhaa. Nostattaa huomattavasti omaa mielialaa ja itsevarmuutta ku tietää näyttävänsä hyvältä. Ja eikös se itsevarmuus ollutkin miesten mielestä seksikästä ;) tollasii "flirttaile muiden miesten kanssa" peleihin ei kannata lähteä, koska siitä voi tulla inhottava kierre. Näytät vaan poikaystävälles että osaat pitää hauskaa ilman häntä ja jos asiat ei muutu niin kannattaa ehkä ottaa asia puheeksi... Onnea matkaan ! 

Vierailija

heippa!

Kuulostaa siltä että poikaystävälläsi on tarve tehdä itsestään "tärkeä" ja saada sinut näyttämään huonolta. Hänellä taitaa olla huono itsetunto kun joutuu hakemaan hyväksyntää toisilta naisilta ja lyttäämällä sinun itsetuntoasikin alas hän saa pidettyä sinut lähellään. nyt vaan korkokenkää jalkaan, meikit naamaan ja tukka kikkaralle nuori nainen, näytä hänelle ettet jää kenenkään jalkoihin! jos tuollainen inhottava kohtelu ei lopu niin muista ettei kenellekkään tule olla kynnysmattona! Päätä pystyyn ja tsemppiä (=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat