Kipeä päätös

Vierailija

Olen ollut suhteessa, joka ei kuitenkaan ollut seurustelua, n. puoli vuotta. Minä haluaisin seurustella, mies ei. En enää pysty olemaan tälläisessä suhteessa. Olen uhannut usein pistää poikki, mutta mies ei silti ole halunnut seurustella, vaikkei haluakaan menettää. Nyt sain sen viimeinkin tehtyä. Ilmoitin hänelle että se on ohi. Huomenna keskustelemme asiasta vielä kasvotusten. Ongelma tässä onkin se, että elättelen heikkoa toivoa että ehkä kaikki muuttuukin nyt ja hän haluaa seurustella. Tiedän ettei niin tule tapahtumaa. Tiedän silti murtuvani kun ero onkin lopullinen. Jotain lohdullisia sanoja? Erobiisejä?? Mitä vaan. Tää vaan tekee niin helvetin kipeetä...

Kommentit (3)

Vierailija

En tiedä, mikä tilanteesi nyt on, mutta kuulostaa aivan entiseltäni. Me kylläkin pääsimme seurusteluasteelle, mutta seurustelun päätyttyä hän tekstaili ja soitteli melkein päivittäin. Sanoi kuitenkin, ettei halua jatkaa.

Kuulostaa siltä, että tämä mies ei halua olla kanssasi, muttei halua että olet kenenkään muunkaan kanssa. Roikuttaa sinua "suhteessa", lähettelee viestejä, että elättelisit turhaa toivoa hänen suhteensa. Selvä pelimies. 

Älä vastaa viesteihin ja jos soittaa, voit sanoa, että nyt ei kiinosta/on muuta tekemistä, heippa. Kylmästi vaan;)

Vierailija

ihan turhaan vaivaat päätäsi kyseisen tyypin takia. itsellä 2 eroa takana ja ensimmäinen oli niistä pahin mahdollinen(yhdessä 8,5 vuotta). olen ihminen joka omn elänyt eniten tunteiden kautta kuin järjen avulla mutta kaikista näistä tapahtumista olen päässyt yli...elämä jatkuu silti..jopa paremmin kuin ennen kun tunnistaa ne tilanteet joissa itse tai joku muu on tehnyt väärin eikä ole halua palata takaisin tilanteeseen missä jossitellaan tai ollaan kahden vaiheilla. tehkää päätös mitä ei tarvitse enää myöhemmin katua, niin molemmat voivat jatkaa elämäänsä niin kuin parhaaksi näkevät..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat