Vaaleaakin Vaaleampi

Kommentit (6)

Vierailija

Paljo tuommonen purkki maksaa, asun nimittäin pienellä paikkakunnalla jossa kauppoihin ei ole vielä tämmöiset hienoudet kerenneet? :)

Vierailija

Itse ostin Prismasta ja taisi olla 12,90€. En osaa sanoa, onko värinä nyt merkittävästi erikoisempi joistakin vastaavista. Sävy on ihan ok, mutta samankaltaisuuksiin olen tainnut päästä vaalennuksella+hopeashampoilla.

Merkittävin huomioni oli kuitenkin, ettei päänahka kutissut yhtään värjäyksen aikana. Kaikissa muissa väreissä päänahkaa kutittaa tai hieman polttelee. 

Saatanpa käyttää toistekin, ellen eksy kampaamoon.

Vierailija

Minulla lopputuloksesta tuli todella kellertävä ja oranssiin taittava. Pohjavärini jolle värjäsin oli luonnollinen helmenvaalea. Noudatin pakkauksen ohjeita värjätessä, mutta en ymmärrä mikä meni pieleen. Onneksi rahat saa takaisin..

Vierailija

Itse testasin omaan päähän:) ihana ei niin voimakkaan hajuinen seos,  pehmeä levittää, ei kirvele/kutita päänahkaa & tuntuu oikein miellyttävältä värin ollessa päässäkin:) mulla on hieman olkapäitä pidemmälle kasvaneet hiukset jotka on todella paksut mutta väri kuitenkin riitti ihan hyvin koko päähän. Aiemmin tätä olin vaalentanut keskiruskeasta joista tuli tumman vaaleat hieman keltaisuuteen taittavat mutta ei kuitenkaan oranssit eikä kunnon keltasetkaan ..siitä sitten värjäsin tällä platinan vaalealla niin tulos oli kyllä keltainen mutta onneksi se ei haittaa koska tähän laitan vielä tuhkan vaalean värin päälle kunhan suurimman keltasuuden oon hoitanu hopeashampoolla. Tulos ei tietenkään ole semmoinen mitä paketissa luvattiin mutta tosi on että vaalentamisen lopputulos ei ole koskaan varmaa & siksi kannattaa miettiä kahdesti ennenkuin alkaa värjäämään. Itse olen ihan tyytyväinen koska paras koostumus muihin vaalennus myrkkyihin verrattuna!:)

Vierailija

mä niin käytän tätä loppuelämäni :D heh! Tää oikeesti oli melko uskomaton aine, hiukset oli kuin kampaajalta tullessa, kun pesi värin pois, ja HUOM vaalennus aine joka EI AINAKAAN KATKONU MINUN HIUKSIANI, ja todella vaalea loppu tulos, + hoitoainekkii riitti mulle yli kuukaudeks ;) AH NAM!

Vierailija

En tiiä mikä mulla meni vikaan mutta olin ihan paniikissa kun pesin väriä pois! Hiukset oli ihan takussa ja purkkamaista olin hädissäni että ne pitää leikata kokonaan pois eikä niitä saa ikinä selvitettyä! Ihan hirvee värjäyskokemus ja kaikki muut on niin kehunu tätä :D  Laitoin hoitoaineen sitten ja sen jälkeen onneks hiukset alko selvitä.. Nyt on aika keltanen tukka päässä.. Luojan kiitos on sentään tukka.. Tästä lähtien en enää ikinä värjää ite hiuksiani sen opin ainakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat