Näin testataan parisuhdetta

Kommentit (9)

Vierailija

Kiva lukea tämmöinen lyhyt postaus. :)

En itsekään tiennyt, että joku varastaisi rekkarit ja vaihtaisi ne, kuulostaa kosmiselta. Mutta näköjään on ihmisiä jotka tekee niin. Ja lipasto näyttää aivan ihanalta. :)

Vierailija

Jeee kiva kuulla! Itsekin olen aivan rakastunut lipastoon. :D Niin paljon lisatilaa sailytykselle.

Hih ja tosiaan, taalla torm

Vierailija

Nuo Ikean jutut on oikeasti IHAN PAINAJAISIA! Edellisen muuton yhteydessä ostetun vaatekaapin kokoamiseen meni koko perheeni suurenmoisella avustuksella KOLME PÄIVÄÄ! Jotenkin vanhempani eivät vaikuttaneet lainkaan innostuneelta, kun kerroi, että ens kuussa olisi taas muuttohommia tarjolla... :P I feel for you!

http://sweetlittleluxuries.blogspot.com

Vierailija

:D hahahah joo voin hyvin kuvitella. Mutta ei voi kuin ihailla niita tyyppeja, jotka saavat nuo Ikean ohjekirjaset aikaiseksi, mink

Vierailija

Minua niin ihmetytti millasia ihmisiä on oikein tässä maailmassa, että rekisterikilvet varastaavat ja sitten vaihtavat tilalle varastetut kilvet.. Joten näinpä viime yönä painajaista, että miu auto oli varastettu! Vähän olin unessa paniikissa! Eli ilmeisesti hengessä mukan eletty! :D

Mutta onneks paha saa palkkansa ennemmin tai myöhemmin :)

Vierailija

Moi, voin kertoa, että aina on joku, jollain on asiat huonommin, ja ahdistaa enemmän. Meillä työttömyys ja lapsettomuus raastaa aika kovasti. Tekisi mieli vaihtaa vähintään kaupunkia, miksei maatakin, ihan vain jotta maisema vaihtuisi edes :) Nykyään tietyt jutut tuntuu tosi pieniltä. Vaihtaisin kaiken omistamani lapseen ja antaisin paljon, jos löytäisin työtä. Että sellaista :) Mut joo, ihan varmasti ärsyttää tollaset ihmeelliset rekkarinvaihtooperaatiot ja muut, ne on sitä arjen kurjempaa puolta. Tsemppiä sinne!

Vierailija

Heh, huomaatko Madde, kuinka vastaukset näihin kommentteihin jäävät vähän tyngiksi? Onkohan vika mun selaimessa vai kommenttiasetuksissa? :)

Vierailija

Joo kiitos kun huomasit! Vika on ollut jo pidempaan esilla ja eika nahtavasti ole korjaantunut vaan mennyt vaan huonompaan suuntaan. :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat