Mitä miehet odottaa?

Vierailija

Eli tässä kun vuoden aikana olen deittaillut en siis seurustellut, mutta tapaillut 5 eri miestä, herää kysymys miksi vain tapaillut? Olen yli 20 vuotias nuori nainen, laiha vaikkakin persettä ja muuta varustusta löytyy, huumori on kohdillaan kiitos veljieni en säikähdä pienestä, vaikkei minulta itseltäni pieruläppää lennäkkään. Baarista saan seuraa joka lähtöön, vaikken koskaan ketään kotiin asti viekkään. Toisinaan näytän suloiselta naapurintytöltä mutta baarissa terävöitän hieman esimerkiksi. Baariin lähtiessäni katson että olen omasta mielestäni kaunis päästä varpaisiin ja se ei tarkoita kohdallani sitä että tissit olisivat tungettu liian pieniin liiveihin, jotta ne osuvat melkein kaulaan. Mutta miksi sitten muutamien treffien jälkeen miehet eivät ole enään kiinnostuneita? Syyt ovat olleet luokkaa "kemiat eivät kohtaa" tai "et nyt ollutkaan tyyppiäni" Voiko 2-3 treffien jälkeen jo tietää niin varmasti? No he ovat selkeästi aina kiinnostuneet minusta ulkonäön takia, joten kysyinkin miespuolisilta ystäviltäni. Vastaukseksi sain "Olet hankala mutta en muuttais sitä sussa!" "Susta on vaikee saada selvää mut sitku tutustuu nii oot kyl mahtava" "Jos mä oisin tutustunu suhun eri kautta nii oisin varmasti ihastunu suhun nyt" "Itseasissa pelkäsin yhessä vaiheessa et jos tutustun suhun liikaa ihastun suhun ja meijä ystävyys olis pilalla."

Mitä mihet haluaa ja odottaa? He kiinnostuvat mutta sitten yhtäkkiä kuulenkin että en ollut sellainen kuin minun piti olla...

Kommentit (1)

Vierailija

Osa varmaan haluaa alunperinkin pelkkää seksiä ulkonäkösi takia, ja sitten jos sitä ei irtoakaan niin ei jaksa enää esittää kiinnostunutta ja syy on just joku tommonen "et sä ollutkaa sellainen (bimbo huora) kuin kuvittelin."

Tai sitten niille iskee alemmuuskompleksi, jos olet muutenkin mukava ja hauska. 

Ehkäpä voisit kysyä niiltä miespuolisilta kavereilta, että mikä sussa on hankalaa. Jos kaverit sanoo noin, niin kai sussa sitten on joku miesten mielestä hankalan oloinen piirre, joka voi karkoittaa ihmisiä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat