Asiaa feikkiorgasmista

Vierailija

Varmaan kaikille naisille tuttu juttu eli teko-orgasmi. Itse olen aika kokematon vielä seksin suhteen ja saan ainoastaan orgasmin masturboimalla. En ole puhunut poikaystävälleni asiasta,koska koen sen jotenkin kiusalliseksi keskustelunaiheeksi.

Aina kun harrastamme seksiä saan 'orgasmin' ihan vain poikaystäväni mieliksi. Olen mielestäni ihan vakuuttava,mutta välillä mietityttää olenko liian teatraalinen. Turhauttavaa,että hän pääsee aina maaliviivalle,mutta minä en. Vaikka hän ottaa suihin minulta tai masturboi...ei mitään. Kyse ei ole siitä ettenkö olisi kiihottunut,mutta jotenkin hän tekee asiat vain väärin.

Miten on teidän laita? Kokemuksia orgasmeista ja niiden feikkaamisesta. Ja miten olette ottaneet aiheen esille poikaystävien/miestenne kanssa?

Toivottavasti mahdollisimma moni vastaa,koska tarvitsen tosiaan ulkopuolisen apua.

Kommentit (6)

Vierailija

itse en ole todellakaan koskaan feikannut orgasmia. miksi ihmeessä pitäisi? kyllä miehen pitää se kestää, jos nainen ei aina saa. ota asia puheeksi mahdollisimman pian. nythän poikaystäväsi ajattelee että tekee kaiken oikein kun "saat orgasmin". todella tyhmää feikata alunperinkään...

Vierailija

Oot niin oikeassa,mutta jotenkin ajattelen vaan murskaavani hänen itsetunnon jos lopetan feikkaamisen.Ja etten saa. Pakko kyllä puhua tästä hänen kanssa,oot ihan oikeassa.

Vierailija

Niin kauan kun feikkaat, et orgasmia tule saamaan. Niin yksinkertaista se on. Jos tuosta sinusta on jommalle kummalle hyötyä niin aika typerästi ajattelet. Mitä kauemmin feikkaa, sitä helpompaa siitä tulee ja sitä vaikeampi olla rehellinen

Vierailija

Oon samaa mieltä - puhu sen kanssa. Se nyt vaan on ihan faktaa, että naiset ei aina saa eikä sen pitäis mun mielestä miehen itsetuntoo mitenkään romahduttaa.. Sanoit että oot kiihottunu (jos mies esim. nuolee) mutta "jotenkin hän tekee asiat vain väärin". Neuvo miestäs samalla kun se nuolee, kerro mistä pitää koskee ja mikä tuntuu hyvältä. Eihän se voi muuten mitenkään tietää, mikä susta tuntuu oikeesti hyvältä ja mikä ei. 

Vierailija

Itse en ole koskaan feikannut orgasmia, mutta en itsekään saa yhdynnässä ellen ota omia sormia peliin. Kun mies on päällä, voit aivan hyvin auttaa itseäsi vähän sormilla ja miksei siinä sivussa kosketella miestäkin, tuntuu hänestäkin varmasti hyvältä. Oma mies tykkää ainakin.

Vierailija

Mäkään en ole koskaan feikannut, sen sijaan olen monesti kertonut seksin jälkeen kuinka hyvältä tuntui ja joskus miehen kysyessä sanonut, että "ei, en saanut, mutta ei naiset muutenkaan aina saa, eikä se estä meitä nauttimasta." Tehnyt selväksi, ettei orgasmi ole ainoa nautintoa seksissä tuottava asia.

Lisäks oon antanut ihan faktatietoa siitä, että keskimäärin vain kolmasosa naisista saa ikinä pelkkää vaginaorgasmia, ja että niistäkin, jotka saa, on yleistä, että suhdetta on takana keskimäärin 4vuotta ennen kuin onnistuu. Mä nyt muutenkin olen aika avoin seksuaalisuudestani ja kiinnostunut yleisesti niin oon tutustunut jonkin verran kaikkeen ns. faktaan ja kerron niitä poikaystävällekin. Yks päivä kerroin sille klitoriksen löytymisen historiasta, kun satuin mielenkiintoisen artikkelin aiheesta lukemaan :D 

Mutta en mä itekään saanu alkuun pelkästään miehen sormettamisella tms. Nykyäänkin on ihan päivästä riippuvaista onnistuuko vaiko eikö. Sanoin silloinkin aika suoraan, että sä et osaa koskettaa samalla tavalla ku ite kosketan, enkä osaa sen tarkempia ohjeitakaan antaa, niin kokeile ihan vapaasti ja sanon sitten jos tuntuu erityisen hyvältä tai huonolta. Ja toki mä sitten sanon, jos tuntuu, että joku pitäis tehdä hellemmin tai eritavalla, ja osaan neuvoa. Nyt ihan viime aikoina on vasta alkanut itellekin tulla sellainen tuntuma, että miten sen miehen pitää tehdä että onnistuu(suhdetta yli vuosi takana). Vaikka itekseen leikkimällä saankin tosi helposti. Ja myös sitten sellainen tieto, että millon kannattaa sitä orgasmia lähtee edes hakemaan, ja millon on ihan turha edes yrittää :D Koska en mä ainakaan ees pysty saamaan joka kerta, vaikka kuinka kauan yrittäis ja muuten tuntuiskin tosi hyvältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat