Miesongelmia

Vierailija

Hei auttakaa minua vähän selventämään tätä minun miesongelmaani. Eli siis olen tavannut yhden mihen josta olen kiinnostunut. Olemme tunteneet aikaisemmin vähän aikaa ja tutustuimme kavereiden kautta. Mies tietää ,että olen kiinnostunut hänestä ja myönsi itsekkin ,että on myös kiinnostunut minusta. Olemme tavanneet nyt pari kertaa kaveriporukassa ja tämä "säätö" sai alkunsa kun uutena vuotena laitoin miehelle uuden vuoden viestin ja loppujen lopuksi hän pyysi minua treffeille. Asia ei ole mitenkään edennyt mies on ollut ajelemassa keskustassa ilalla kahdestaan minun kanssa ja minä hänen kanssaan. Tunteista ei ole puhutttu mitään. Asia mikä minua tässä nyt mietityttää niin se ,että minä olen se aina joka ottaa yhteyttä. Jos olemme kahden mies ei puhu paljon mitään vaikka ennen tätä meidän juttua puhui tosi paljon. Outoa tässä on se ,että mies kyllä osoittaa muuten kiinnostusta esim jos puhun toisen kanssa niin hän huomauttaa miksi en puhu hänelle ja myös jos näemme jossain sattumalta niin katseita kyllä satelee. Nyt viime viikolla ihme kyllä mies soitti minulle kysyäkseen vain missä olen kun hän luuli nähneensä minut. Onko mies niin ujo ,että pelkää mokaavansa vai miksi asia ei tunnu etenevän ? Mitä minä voin nyt asian eteen tehdä ? :) neuvokaa kiitos 

Kommentit (8)

Vierailija

se voi olla vain ujo :) oman poikaystäväni kanssa ollaan seurustelu yli vuosi ja kun oltiin kavereita vain niin hän oli tosi puhelias, mutta kahden kesken ehkä vähän vaivaantuneen oloinen ja hiljainen. Juttu luisti esim facebookin chatissa ja tekstareilla hyvin mutta kasvokkain tavatessa käytös oli samantapaista, kun kertomallasi miehellä. Myöhemmin hän on selitellyt käytöstään sillä, että oli ujo, koska oli korviaan myöten ihastunut minuun, mutta ei tiennyt minun tunteistani. Hämmennystä minulle aiheutti eniten, että hänen tyttöpuolisille kavereille hän oli avoin ja puhelias ja nauravainen, mutta minun seurassani aivan erilainen.

Tietysti mahdollisuutena sinun juttuusi on myös se, että hän vain on välinpitämätön. Ei ole/ei ole enää kiinnostunut sinusta, eikä tiedä, miten kanssasi voisi edetä, ettet luulisi liikoja. :) Mutta tietysti on olemassa todella se vaihtoehto myös, että hän tosiaan on ujo, eikä sen vuoksi tiedä miten edetä. Helposti voit selvittää tilannetta esim. tekstaamalla hänen kanssaan ja laittamalla viimeiseen viestiin esim. "soittele" tai "tekstaile huomenna" tms. jollei hän tekstaa/soita, odota päivä tai pari, ennen kuin itse otat yhteyttä uudelleen. Jos hän aloittaa yhteydenpidon itsenäisesti, tilanteen edetessä kysy sopivalla hetkellä hänen tunteistaan hienovaraisesti :) Toivottavasti oli apua! (?)

Vierailija

Samaa mieltä edellisen kanssa. Ujolta vaikuttaa. Kyse on juurikin siitä, että nyt kun hän tietää tunteistasi, häntä jännittää seurassasi. Ei varmasti ole kyse siitä, että hän ei tykkäisi sinusta ja olisi sen takia vaivaantunut. Eiköhän käytös ajan kanssa muutu :)

Vierailija

olen itse miettinyt aivan samaa ,että on ujo mutta tuo tekstiviesti vinkki oli hyvä kyllä täytyy kokeilla kun sopiva hetki siihen koittaa . Se vielä mietityttää ,että miten saisin miehen ujouden pois onko kokemuksia teillä ? :)

Vierailija

Ei siihen muu varmaan auta kuin aika. Kyllä se ujous karisee sitten, kun hänellä on varma olo kanssasi, että olette vakavasti suhteessa ja vakaalla pohjalla

Vierailija

Itse en alkaisi noin ujon (=saamattoman) miehen kanssa mihinkään.. ei puhu sinulle juuri lainkaan mutta silti tiukkaa mikset sinä puhu hänelle ?

Varmaan saisit sängyssäkin tehdä kaikki työt, ravintolassa maksaa laskut, siivota, pyyhkiä kun hän käy vessassa jne.

Mutta tietenkin jos tuollainen mies sinua kiehtoo...

Vierailija

totta tuokin itse olen nainen joka ei ole mikään yleinen palvelija. Tässä miehessä en itse ainakaan nää mitään tämän tyyppistä nyt asiat on alkanut luistamaan paremmin.

Vierailija

neuvosi jälkeen meni ihan ok mutta nyt tullut mutkia matkaan kun totesin miehen olevan playeri ihan selkeesti tuli esille kun oltiin juhlimassa samassa paikassa ja ensin mies oli iskemässä minua poistuin hetkeksi ulos ja tulin takaisin jo oli mies kaverini kimpussa ja sain seuraavana päivänä kuulla ,että hän oli tunnustanut rakkautensa tälle naiselle. Että näin minulla :DD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat