ikuinen pelimies??

Vierailija

Erosin alle puolivuotta sitten kolmen vuoden suhteessa jossa poikaystäväni petti minua ja sain sen selville ja nyt epäilen että uudella poikaystävälläni olisi joku toinen..Nykyinen poikaystäväni ei ole koskaan ollut ns vakavassa seurustelusuhteessa eli suhteet ovat päättyneet parin viikon sisällä ja hänellä on lähes 20 petikumppania ja ikää hänellä on 21vuotta.Niinpä mietin että onko hän jokin parantumaton pelimies vaikka väittääkin rakastavansa minua.  Olemme olleet kolme kuukautta nyt yhdessä. Eli siis poikaystäväni kävi pari viikkoa sitten toisella paikkakunnalla moikkaamassa kavereitaan ja oli siellä viikonlopun. takaisin kotiin tultuaan hän oli lisännyt facebookiin uuden naisen ja ajattelin sen olevan vaan kaveri. Poikaystäväni oli kuitenkin outo melkein viikon tultuaan takaisin kotiin ja aloin epäillä onko kaikki hyvin ja vaikka kuinka kysyin niin mikään ei kuulemma paina. Hän ottaa lähes joka kerta puhelimen mukaan myös vessaan eli ei jätä sitä "vahtimatta" mutta kerran jätti sen olohuoneeseen mennessään suhkuun ja luin viestejä hänen puhelimesta (tiedän tein väärin) siellä oli viestejä joltain naiselta mutta puhelimessa ei ollut tietoja siitä muutakuin puhelinnumero joten en tiedä onko tällä yhteyttä siihen facebook naiseen. He olivat naisen kanssa muistelleet viesteissä joitain yhteistä kesää ja nainen oli valitellut ikävää johon poikaystäväni oli vastannut "niinpä:(" ja sen jälkeen naisen pulelta viestissä oli sydänEnenpää en ehtinyt lukea sillä menin niin shokkiin että olin "arvannut oikein". Viestit olivat siis alle viikon vanhoja ja periaatteessa poikaystväni oli antanut naiselle vastakaikua vaikkei itse olisikaan kiinnostunut. entiedä mutta mielestäni se on myös väärin. Hän sanoo rakastavansa minua ja ettei tahdo menettää minua mutta en tiedä miten ottaa asia pyheeksi hänen kanssaan mutta sen tiedän etten pysty tämän kanssa elämään.. 

Kommentit (1)

Vierailija

Voit sanoa poikaystävällesi, että tiedät, että jotain on meneillään ja olisi parempi antaa kuulua, koska et aio katsella pettämistä, kun sinua jo kerran on petetty. Ei tarvitse heti paljastaa viestien lukua, ettei mies lähde puolustuslinjalle, mutta heti vaan asia puheeksi. Muuten asia ei edisty. Jos hän ei suostu rehellisesti puhuman, ei aikaa kannata tuhlata tuollaseen tyyppiin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat