Miehen ulkonäkö

Vierailija

Seurustelluu on 2vuotta takana päin ja nyt minnuu on alkannu vähä, miten sen sievästi sannois, "ärsyttämmää" poikakaverini ulkonäkö. Siis komme on miäs naamasta ja takapuoli on ihana mutta muuten vois olla vähän timmimpi... Mie ite tykkään urheilla ja pittää ulkonäöstäni huolta ja kieltämättä hyvä kroppa onkin, siksipä vähän häirittee kun toinen ei tee oikeen mittää. Onko muilla samoja ongelmia?

Kommentit (2)

Vierailija

Itse olen urheilullinen, lenkkeilen, käyn salilla yms, mielestäni olen melko hyvässä kunnossa, toki parantamisen varaakin on. Miehen urheilu rajoittuu töihin (tekee melko fyysistä työtä muutaman kerran viikossa opiskeluiden ohella). Olisi joskus mukava lähteä yhdessä salille, mutta eihän tuota miestä sinne taida saada. Mies on komea, mutta voisi olla timmimpi. Itse kun olen voimakas, enkä ole mikään hento ja siro, olisi kiva jos mies olisi vähän lihaksikkaammassa kunnossa. Asia ei sinänsä häiritse, olisi joskus kiva urheilla yhdessä mutta mies ilmeisesti pelkää ettei pysy kuntonsa puolesta perässä.

Vierailija

Itse en pahemmin urheile, mutta olen silti hoikka. Mies taas oli ennen hoikka ja lihaksia löytyi (ja löytyy edelleen) ihan sopivasti, mutta nyt on kertynyt kiloja päälle. Koko ajan hän puhuu siitä, että aloittaa salilla käymisen ja lenkkeilyn ja uudistaa ruokavalion, mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut tässä useamman kuukauden aikana kun hän on tästä puhunut. Saas nähdä, tapahtuuko koskaan...

Minulla ei sinänsä ole kiire saada häntä timmiin kuntoon, eikä minua oikeastaan yleensä häiritse hänen nykyinen painonsa ja ulkomuotonsa. Mutta välillä sitä miettii, että oishan se kiva, jos ne lihakset näkyisikin edes jonkun verran sieltä alta. Lisäksi hänen ruokavalionsa kyllä haluaisin kuntoon, se on ihan kamala! Syö ihan miten ja mitä sattuu. Siihen odotan muutosta eniten ja eiköhän pelkästään silläkin joku kilo lähtisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat