miehen puhetapa

Vierailija

Ollaan tapailtu tässä jo jonkin aikaa ja aika tiiviisti yhden miehen kanssa. "ongelmani" tai ärsyyntymisen aiheeni koskee miehen puhetapaa.. alussa se oli ihan normaali ja hän puhui minulle samalla tavalla kuin kenelle tahansa muullekin. Nyt kuitenkin ehkä suhteemme syvetessä hän on alkanut jotenkin "lässyttämään". Siis vain minulle, ei kavereilleen ja silloin kun olemme muiden seurassa niin ei hän lässytä silloin mutta kahden kesken... Ihan kuin hän puhisi siis pikku lapselle! Mä en itse ole yhtään sellaisten söpöstelyjen ystävä joten tällaista tapaa puhua toiselle en ymmärrä ellei kyseessä oikeasti ole joku 5-vuotias lapsi...

Mulla on alkanut jopa vähän säröilä se ihana kuva minkä silloin alussa tutustuessa hänestä sain tuon lässyttämisen takia, ennen siis tuota hän n'yti ulkoisesti paljon houkuttelevammalta kuin nyt koska mua on alkanut ärsyttää..

Onko kellään muulla samoja kokemuksia ja mistä ihmeestä tää johtuu?

Kommentit (1)

Vierailija

Tuttava pariskunta lässyttää toisilleen jatkuvasti, tuskin puhuvat toisilleen ollenkaan normaalisti. Nainen lässyttää miehelleen etenkin silloin, kun pyytää häntä tekemään jotakin tai haluaa jotakin. Tavallaan söpöä, mutta joku raja! Ikää molemmilla 30+

Jos et pidä lässyttämisestä, kerro se suoraan! Turha on ihanaa miestä hylätä tälläisen muutettavissa olevan jutun takia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat