Tampereelta kamusia!

Vierailija

Heipsan hei :) Ajattelin alotella uutta keskustelua ja tulla tänne höpöttelemään.Etsin uusia YSTÄVIÄ Tampereen seudulta.Vanhat jäivät toiseen kaupunkiin ja rakastan olla ihmisten kanssa tekemisissä.Tykästyn itse pirteisiin,sponttaaneihin sekä luotettaviin ihmisiin.Vihaan kaksinaamaisuutta sekä sitä,että koskaan ei muka ole aikaa kavereille.Ikää minulta löytyy 21.

Tykkään käydä juhlimassa,viettää tyttöjeniltoja,shoppailla,kahvitella,kuunnella toisen huolia,urheilla (LENKILLE SAA PYYTÄÄ) sekä katsella leffoja.

Jos kolahti yhtään,niin juttelemaan saa tulla =) 

Kommentit (7)

Vierailija

heipsan! mäki etin uusia ystäviä Tampereelta, vaikka niitä täällä muutama jo ennestään onkin. oon kerennyt nyt n. puolisen vuotta täällä asustella ja olen niin rakastunut tähän kaupunkiin :D haha tiedä mikä siinä sitten on. viikot menee nyt oikeastaan töissä, salilla ja lukiessa pääsykokeisiin, mutta siinä sivussa ois kiva käydä leffailee, kahvittelee, shoppailee jne. rakastan kans bilettää, joten sinne mut saa ainakin helposti lähtemään! :) ois kiva tutustua vähä paremmin :) olen itse tosiaan 19, täytän 20 tässä keväällä nyt :)

Vierailija

Hei, täällä myös yksi juuri Tampereelle muuttanut parikymppinen, samoja kiinnostuksen kohteita löytyy,  (just juhliminen ja tyttöjenillat erityisesti) lenkkeilyt myös kiinnostas! Missäpäin Tre te asutte? oisko helppo sopia jtn lekkeily juttuja :)

Vierailija

Lenkkeilemään olis mukava lähteä! Ens viikolla saattaa tulla se aurinkokin esiin vihdoin :D Ite oon asustanu jo vuoden,mutta tykkään kanssa tutustua uusiin ihmisiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat