Salasuhde varattuun mieheen

Vierailija

Tapasin eräs viikonloppu hyvännäköisen miehen baarissa ja kaverini tutustutti minut häneen. Vaihdettiin numeroita, tanssittiin oli hauskaa ja näin. Yöllä mies vinkui minua kotiinsa, sanoin ei koska en halua tulla unohdetuksi sen yhden yön jälkeen, mies sanoi ettei ole sellainen, ettei tiedä minkälaisia mulkkuja minä olen tapaillut. en kuitenkaan mennyt ja tekstailumme jatkui, mies oli pari päivää ihan hiljaa ja kysyin, että mikä mättää? Mitä ehdin tekemäön väärin parissa tunnissa? Mies lähetti viestin ja sanoi, että on varattu. Hän ei halua, että minun tunteeni kärsivät ja että hän satuttaisi minua enempää, ei ollut tarkoitus ja että hän on pahoillaan. Hän sanoi että oli riidellyt tyttöystävänsä kanssa siitä, että ketkä muuttavat miehen kämppään yhdessä, nainen haluaa miehen kanssa vakiintua ja mies sanoo ettei halua hänen kanssaan mitään, he ovat seurustelleet pari vuotta ja hänestä ei tunnu enää samalta, se nainen ei ole se kenen kanssa hän haluaisi vakiintua, jonkun toisen kohdalla olisi eri. Mies sanoi, että on kännissä kusipää ja meni purkamaan raivoaan sinne, hän sanoi, että oli niin hämmästynyt, että minun näköiseni nainen edes menee juttelemaan hänelle, saati sitten kehumaan! hänestä se oli mahtava fiilis että joku huomasi hänet. Sanoin miehelle, etten aio sekaantua varattuun, ja jos hän kerran on muuttamassa kk sisällä ja  aikoo erota naisesta, niin voin hyvin odottaa sen kk ja olla valmis sitten yrittämään jtn kun on eronnut,kuukausi on niin lyhyt aika että voin kyllä odottaa... Mies vastasi,että melkein kolmen vuoden seurustelun jälkeen ei se ero tapahdu tosta noin vain. 

Myöhemmin aloin miettimään asiaa itsekkäästi ja mietin, että miksi ei? Miksi odottaa kuukauden verran ja sitten yrittää, kun nyt on aidosti kiinnostunut ja aidosti kiinnostunut vain siitä seksistä, joten ehdotin miehelle hieman epäröiden salasuhdetta, ja hän sanoi että kyllä, hän tietää kyllä mitä tekee. Tein miehelle hyvin selväksi, että omaan kotiini hän ei tule eikä me hempeillä yhtään enempää, ulkona/baarissa yms ei tunneta sen enempää kuin tutut muutenkaan ja kuukauden päästä jos hän ei ole eronnut niin minä olen. Minä en ole kuin rajallisen ajan se toinen nainen, minä päätän pelisäännöt ja ne käyvät, jos ei luvattua eroa ole tapahtunut niin minä lähden samaani seksin kanssa muualle. Mies oli vähän hämmentynyt ettei saanut ottaa tunteita peliin, mutta tein selväksi että sitten kun olet julkisesti eronnut niin minä voi alkaa ottamaan omat tunteeni peliin, sitä ennen se on vain seksiä.

Nyt hetken mietittyäni, haluanko oikeasti lähteä tähän leikkiin? Kuinka monella on kokemusta tästä? Luin netistä joitain artikkeleita mutta niissä salasuhteet ovat ns. aikuisten väliltä, minä olen 18 ja tämä mies 20... häntä ei rajoita perhe, lapset eikä varallisuus tai mikään muukaan joten siltä kannalta uskon miehen sanaan että on eroamassa, kun kumminkin on sen verran nuori, että miksi hän roikkuisi väkisin naisessa jota ei rakasta? Tunnen kyllä miehen kavereita ja he ovat ehkä kusipäisimpiä pelimiehiä rahojensa kanssa että huhuh, tai ainakin olivat vielä kolme vuotta sitten. Se jarruttaa koska useinmiten seura tekee kaltaisekseen. Mutta, kumminkin olemme niin nuoria, epäilen että hän vain sanoisi eroavansa mutta kumminkin jatkaisi, hän on niin nuori niin miksi olla väärän kanssa? Se olisi eriasia jos miehen kotona odottaisi vaimo kolmen lapsen ja koiran kanssa omakotitalossa. Siinä on niin paljon menetettävää ,että seksi jää kakkoseksi. 

Mutta kysyn siis minkälaisia kokemuksia teillä on? Onko samanlaisia? Kaipaisin nuorilta samoja kokemuksia? Kannattaako varatun miehen sanaan luottaa? Olenko hyppäämässä liian suureen soppaan jos tunteet vahingossakin syntyy ja mies ei eroakkaan. Omalle kohdalle tämä olisi järkytys, tappaisin varmaan sen toisen naisen, mutta enhän minä hänen kanssaan seurustele? Vaan tämä mies sen petoksen nyt tekee, minä vain syyllistyn mukaan mutta mies olisi voinut sanoa ei. Miksi siis mies ei voi odottaa sitä kk? Myös se, että hän pettää nyt tän hetkistä tyttöystäväänsä, niin mikä estäisi häntä tekemästä niin minulle jos me aloittaisimme seurustelun, eihän semmoisen miehen kanssa pysty hullukaan olemaan kun koko ajan täytyy skitsoa, että no nyt se hymyilee niin paljon että on tainut käydä nusasemassa jotakuta ja alkaa riitelemään semmoisista... Häiritsee tuo suhde sillä itse olisin jo eronnut jos suhde ei toimi,ihan sama kuinka kauan on sitä naamaa katsellut mutta ei se ero miettimällä edisty, pahenee vaan kun pitkittää. Minä olen pelissä seksin takia, ja minä tein säännöt. Suurin vietti miehessä on juuri se, että hän on kielletty. Kun mietin asiaaniin minullahan ei ole periaatteessa mitään menetettävää? Olen nuori ja saan mitä haluan tältä miegeltä, seksiä. En odota epätoivoisesti heidän eroavan vaan jos ei miehellä ole munaa siihen niin sitten minä sanon adios ja en ole menettänyt mitään, paitsi jos tunteita syntyy, mihin taas en aio suostua ennenkuin ero on julkinen. 

Mitä siis teen? Kokemuksia, mielipiteitä! Voinko luottaa mieheen? Ja jos taas en niin menetänkö mitään? (muutakuin ehkä hyvän seksikumppanin, mutta toisaalta niitä on suomi täynnä..) 

Kommentit (11)

Vierailija

Itsellä ei ainakaan ole hyviä kokemuksia.. Minulla oli noin pari vuotta sitten juttua varatun miehen kanssa (olin itsekkin varattu) ja kun jäimme kiinni niin voit vain kuvitella mikä sota syttyi. Itse olisin ollut valmis eroamaan, mutta varattu mies ei, ja juurikin sen takia koska hän oli seurustellut kauan tyttöystävänsä kanssa ja ero kun ei oikeasti pitkissä suhteissa tapahtu ihan noin vaan. Suosittelen nyt että enemmin odotat että mies eroaa ihan lopullisesti ja sitten vasta katsotte.. :) Ja toisaalta se mies on saattanut kyllästyä pitkässä suhteessaan ja etsii nyt jotain uutta ja jännää. Niin ainakin minun kohdalla kävi, vaikka he sitten lopulta erosivat ja minä myös, mutta eipä meistä pettäjistä koskaan tullut mitään. Miten sellaiseen ihmiseen voi edes luottaa joka pettää omaa tyttöystäväänsä, ja samaa varmaan mietti tämä mieskin minusta. Mistä tiedät että hän ei tulevaisuudessa tee samaa sinulle?

Vierailija
Vierailija

Itsellä ei ainakaan ole hyviä kokemuksia.. Minulla oli noin pari vuotta sitten juttua varatun miehen kanssa (olin itsekkin varattu) ja kun jäimme kiinni niin voit vain kuvitella mikä sota syttyi. Itse olisin ollut valmis eroamaan, mutta varattu mies ei, ja juurikin sen takia koska hän oli seurustellut kauan tyttöystävänsä kanssa ja ero kun ei oikeasti pitkissä suhteissa tapahtu ihan noin vaan. Suosittelen nyt että enemmin odotat että mies eroaa ihan lopullisesti ja sitten vasta katsotte.. :) Ja toisaalta se mies on saattanut kyllästyä pitkässä suhteessaan ja etsii nyt jotain uutta ja jännää. Niin ainakin minun kohdalla kävi, vaikka he sitten lopulta erosivat ja minä myös, mutta eipä meistä pettäjistä koskaan tullut mitään. Miten sellaiseen ihmiseen voi edes luottaa joka pettää omaa tyttöystäväänsä, ja samaa varmaan mietti tämä mieskin minusta. Mistä tiedät että hän ei tulevaisuudessa tee samaa sinulle?

niin sitä itsekkin pohdin! En voi olla varma ja en edes tiedä haluanko mieheltä muuta kuin seksiä... Vaikea tilanne.. kovin haluaisin kun puute on sen oloinen.. en osaa päättää mitä haluan, haluaisin häntä nyt, mutta toisaalta miksen voi odottaaja varmistaa että hän eroaa? Jos hän haluaa minut vielä eron jälkeen niin eikö se ole sitten selvä,jos ei eroa niin voin olla ainakin tyytyväinen etten siihen soppaan lusikkaa tunkenut? Eikö vaan? Toisaalta taas kun en välttämättä halua hänestä muuta kuin seksiä niin miksi pitäisi odottaa? Minähän sitten miestä satutan jos hän eroaa ja olettaa että olen hänen kanssaan... Argh vaikeaa

Vierailija

Teet niinkuin parhaalta tuntuu mutta kannattaa ehkä odottaa että mies eroaa.. Sitä kun ei sitten tiedä että jos tunteet tulevatkin peliin ja mies ei sitten haluakkaan vakiintua sinun kanssa.

Vierailija

Heippa!

Minulla ei ole kokemuksia varattuihin sekaantumisesta, mutta kuulostaa erittäin lapselliselta toiminnalta. Miks menet rikkomaan toisten suhteen sen takia että sinä itse haluat seksiä eikä sinulla edes ole tunteita miestä kohtaan??! hänen nykyisellä tyttöystävällä varmasti niitä on. Ehdotan että annat miehen rauhassa tehdä eron ja päätökset ja sitten jos hän päättää erota niin voit ihan vapautuneesti ilman huonoa omaatuntoa sekstailla tunteiden kanssa tai ilman miehen kanssa. Mieti itsesi seurustelevaan tilanteeseen!

Vierailija
Vierailija

Heippa!

Minulla ei ole kokemuksia varattuihin sekaantumisesta, mutta kuulostaa erittäin lapselliselta toiminnalta. Miks menet rikkomaan toisten suhteen sen takia että sinä itse haluat seksiä eikä sinulla edes ole tunteita miestä kohtaan??! hänen nykyisellä tyttöystävällä varmasti niitä on. Ehdotan että annat miehen rauhassa tehdä eron ja päätökset ja sitten jos hän päättää erota niin voit ihan vapautuneesti ilman huonoa omaatuntoa sekstailla tunteiden kanssa tai ilman miehen kanssa. Mieti itsesi seurustelevaan tilanteeseen!

yllättävää että nainen on kaiken syypää... Itse mies on hommaan ryhtymässä ja tietää mitä tekee,ihan miehen ongelma myös... Ja eikös aloittaja sanonut ettei tiedä mitä haluaa? Ei hän sanonut etteikö olisi tunteita, tunteita seksiä kohtaan kyllä mutta pelkää laittaa rakkaustunteita likoon? Itse odottaisin eroa mutta toisaalta en kyllä odottele ketään, jos tarjous tehdään niin siihen sitten napataan tai ei ollenkaan... Ärsyttää että kaikki laitetaan aina naisen niskaan, salasuhteeseen tarvitaan kaksi... Just saying

Vierailija

Mä mietin sitä, että millä perusteella aloittaja luottaa siihen miehen sanaan suhteen tilasta. Jos mies haluaisi erota, niin eiköhän hän eroaisi, eikä aloittaisi mitään salasuhdetta ensin. Joo ei eroaminen pidemmästä suhteesta mitään helppoa ole, mutta ei siihen nyt montaa kuukautta mene, jos tosissaan haluaa lähteä. Vähän epäilen, ettei miehellä ole mitään aikomusta jättää naistaan, valehtelee vain aloittajalle, koska kuka hullu nyt mainostaisi itseään sanomalla "Joo, en mä aio koskaan jättää mun naista, se on ihan täydellinen, mut oon vaan ite niin mulkku, että haluan silti muita." Tottakai se valehtelee, että oma suhde on huono, koska ei kukaan muuten jaksais kakkosena roikkua ja elätellä toivoa omakotitalosta, farmariautosta, kolmesta kakarasta ja koirasta. 

Voishan tommonen saada ihan näpsäkän näpäytyksen siitä, että tosiaan olisit sen kuukauden kuvioissa, minkä lupasit ja sitten jos ei ole eronnut, katkaiset vaan kylmästi kaikki välit, ehkä vielä pistäisit muijalle nimettömän viestin äijän tekosista. Mutta jos pelkäät, että omat tunteet tulee mukaan niin tuskinpa kannattaa, eiköhän jossain ole vapaakin mies, jonka kanssa ei tarvii arvailla nyt, eikä myöhemmin yhteiselossa. 

Vierailija

Kiitos vastanneille, kaikista oli hyötyä! EN aio ryhtyä salasuhteeseen miehen kanssa, odotan eroa, kyllä hän minut sitten vielä huolii kun ero on virallinen, ja jos ei niin meikäläinen löytää kyllä suuresta kaupungista uuden, se on varma. Kaikista varmin päätös, ei stressiä, ei tunteita! (Sillä minulle tulisi tunteita) Kaikista paras, tyttöystävä ei joudu kärsimään enempää kuin itse eron. Omalle kohdalle olisi kamalaa saada tietää salasuhteesta. Kiitos ja kuittaus, asia loppuun käsitelty :) 

Vierailija

Ootko miettiny semmosta, et jos se pystyy valehtelemaan muijalleen päin naamaa ja viemään "vihasessa-kusipäisessä-kännisessä"-mielentilassa muit naisii asunnolle, nii miksei se valehtelis sulle tosta erosta?  

Jos sillä on muitakin koukussa, ku vaa sinä? 

Vierailija

Heippa! Hieno päätös. Ja En tarkoittanut että mies ei olisi kusipää, sehän se suurin pahantekijä olisi ollut. Mutta et pysty vaikuttamaan kenenkään muun tekosiin kuin omiisi ja miksi omilla päätöksillä ja itsekkyydellä tekisi tahallaan pahaamieltä toisille?

Ihanaa kun keksit vastauksen ja sait mielenrauhan. Tsemppiä! Ja jos mies ei kuukauden päästä kinu sinua oven takana niin etsi uusi! (=

Vierailija

Mullakin ollut salasuhde tavallaan n. 4 kk  varatun miehen kans. Koskaan aiemmin en olis alkanut tähän juttuun, mutta en voi tälle mitään. Me viihdytään niin hyvin toistemme kanssa ja oon aivan umpirakastunut. Tosi harvoin kiinnyn kehenkään näin paljon. Jokatapauksessa monet itkut olen saanut itkeä tämän miehen takia ja muutenkin välillä ihan epätoivoinen olo kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Emme ole juurikaan puhuneet "salasuhteestamme" vaan jotenkin vaan jatkaneet mutkattomasti suhdetta. Jotain muutoksia tässä varmaan pian tapahtuu, koska en enää jaksa olla salassa tyypin nainen. Tai sitten taas huijaan itseäni vannommalla tuollaista, koska en kuitenkaan voi päästää irti. :(  Vaikeaa. Mutta kiva että on kohtalontovereita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat