Kulmien ja ripisen kestovärjäys

Vierailija

Hei te jotka olette värjänneet ripisiänne ja kulmianne, olkaa ystävällisiä ja valaiskaa minua! Voiko värjäyksen jälkeen käyttää ripsille ripsaria normaalisti? (mikäli haluaa juhliin korostaa tms.) ja pestä kasvot ihan normisti, ettei ole mtn erikoisjuttuja kuten ripsienpidennyksissä?

Ja kuinka 'vaarallista' toi aine ripsille on?

Kiitos kauhiasti!

Kommentit (3)

Vierailija

Olen värjännyt ripsiäni muutaman kerran kosmetologilla. Voi pestä kasvot ihan normaalisti, myös ripsiväriä voi halutessaan käyttää, sillä väri haalistuu ripsistä ajanmyötä. En osaa sanoa aineen "vaarallisuudesta" mitään, kirvelee vain älyttömästi jos sitä menee vahingossa vähän silmään.

Vierailija

Ripsiväriä voi käyttää aivan normaalisti ja kasvojen puhdistuksen yhteydessä ei tarvitse mitenkään varoa. Väri itsessään kestää noin 1-3 viikkoa hiukan vaihtelevasti eri ihmisillä. Väri tietysti haalistuu pesujen yhteydessä. Aine itsessään ei ole ripsille mitenkään vaarallista, sama kun värjäisi hiuksia. (Tai ainakaan mitenkään todistetusti vaarallista.) Tosin silmiä täytyy muistaa varoa ja joillekkin aine aiheuttaa ärsytysreagtioita silmän lähettyvillä tai silmään joutuessaan. En suosittelisi laittamaan väriä ainakaan ripsiin itse, juuri värin silmään joutumis riskin takia, mutta kulmat saa näppärästi itsekkin. Kaupassa siihen tarkoitetut värit eivät ole myöskään aivan niin tehokkaita kuin ammatti paikoissa :) Toivottavasti oli apua !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat