Miestä ei kiinnosta seksi- vika minussa?

Vierailija

Olen vast ikään huomannu,että poikaystäväni on muuttunut jotenkin passiiviseksi sänkypuuhien suhteen. Tälläkin viikolla on ollut monta mahdollisuutta seksiin,mutta hän vaikuttaa hirveä väsyneeltä (tekosyy?) ja eilen muun muassa valitti vatsakipuaan..

Aloin miettiä yöllä,että onko vika minussa? Enkö ole tarpeeksi kiihottava vai onko hänellä kenties joku muu? En vielä ole ottanut aihetta esille hänen kanssaan,mutta varmaan pitäisi...

Löytyykö kohtalotovereita jotka osaisivat mahdollisesti auttaa? Emme ole seurustelleet kauaan joten tuntuu huolestuttavalta,että seksielämämme lopahtaa näin pian...:(

Kommentit (4)

Vierailija

Vika on todennäköisesti sinussa. Et yksinkertaisesti ole enää kiinnostava seksin suhteen. Olisiko aika vaikka kokeilla kakkosen tarjoamista tai seksileluja? Ehkä poikaystäväsi tykkäisi strap-on dildosta eikä uskalla sitä sinulta kysyä. Kannattaa ottaa asia puheeksi ennen kuin suhde on lopullisesti ohi.

Vierailija

miehet tekee noin aina. alussa seksiä on PALJON ja miehestä riippuen seksi kerrat tippuu muutamaan kertaan viikossa..sama minulla. ja sain syyksi että hän ei jaksa jokapäivä. ja jos olen tehnyt aloitteen niin olen tehnyt sen liian myöhään illalla jolloin mies ei ainakaan jaksa. kokeile heti töistä/koulusta tultuanne josko mies lämpenisi..klo 18 jälkeen illalla on minun miehelleni jo liian myöhään. 

Vierailija

Oon samaa mieltä, että kaikilla on kuivia kausia, ja sen takia ei kannata turhaan stressata. Tietty, jos asia häiritsee sua tosi paljon, niin puhu sun miehes kanssa.. Siltä sä saat ehkä kaikkein parhaiten vastauksia.. 

Meillä on mun poikaystävän kanssa viime syksynä ollu sama ongelma - aina kun mä yritin jotain, niin vastaus oli: "rakas, ei nyt, mua väsyttää." Se oli mulle melko lailla ok, vaikka paska fiilishän siitä tuli. Sanoin sille, että haluun puhuu tästä, ja tietää missä mennään. Sitä kesti oman aikansa, ja sitten poikaystävä muuttu täysin "normaaliks" ja alko ite tekeen enemmän alotteita. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat