Tauko

Vierailija

Eli siis pidämme tällä hetkellä taukoa mieheni kanssa ja taukoa on nyt kestänyt kohta 2 viikkoa.

Ensin erosimme (minä jätin) koska riitelyt alkoivat tuntumaan niin ylitsepääsemättömiltä etten nähnyt tilanteessa minkään muun auttavan. Hetken päästä kuitenkin minulle tuli olo että haluan vielä yrittää selvittää asioita ja kokeilla vielä kerran onnistuisiko suhde, jos asiat selvitetään perinpohjaisesti.

Mieheni sitten suostui taukoon ja kyselin sitten varovasti että kauan tarvitset aikaa niin hän vastasi että viikosta kuukauteen. Olemme laitelleet viestiä, mutta melko harvakseltaan koska ymmärrän että hän haluaa tilaa ja aikaa. Sanoin myös että toivottavasti ilmoitat jos mielesi muuttuu etten odottele turhaan, hän sanoi että ilmottaa, mutta tuskin mielensä muuttuu koska haluaa vielä olla kanssani.

Siispä haluankin tietää että onko teillä muilla ketkä olette nyt taukoa pitäneet, niin toiminut se? Onko se parantanut suhdetta vai onko se päätynyt eroon?

Kommentit (1)

Vierailija

Me ollaan nykyiseni kanssa ollut jo kahdestikin tauolla. Molemmat kyllä päättyivät eroon, mutta ne sitten taas päättyivät yhteen palaamiseen. :D Eli tää on ollut tämmöistä on/offia...Tiedän että moni tämmöisiä kuullessa vaan pyörittelee päätänsä, mutta pyöritelkööt. Oma on suhteemme ja asiamme.

Meillä tauot on olleet sellaisia, ettei mitään yhteyttä olla pidetty. Annettu siis toisen olla ihan täysin omillansa. Ensimmäisellä kertaa tauko taisi olla vain viikon ja sitten erossa oltiin suunnilleen kuukausi. Toisella kertaa tauko oli kuukauden, mutta yhteen palattiinkin sitten tosi nopeasti.

Meille nuo tauot teki kyllä hyvää. Vaikka ne jätti mun pään sisälle pitkäksi aikaa ongelmia (siihen luottamiseen että yhdessä pysytään), niin kuitenkin, suhde voi niiden jälkeen paremmin. Tietysti toivon, ettei tällaisia enää tulee, koska eihän ne ikinä kivoja ole. Mutta itse olen varsinkin näiden kokemusten perusteella sitä mieltä, että ne tauot voi olla hyväkin juttu. Toki joo, mehän erottiin molemmilla kerroilla tauon jälkeen, eli olisko se lopputulos ollut eri, jos oltais vaan suoraan erottu ilman mitään taukoja? En tiedä. Mutta itse ainakin koen, että itsekin niiden taukojen aikana sain pohtia, että mitä oikeasti haluan. Eron tullen olisin ehkä vaan ruikuttanut, että yhyy, haluan sen takaisin, sen kummemmin miettimättä, että haluanko oikeasti. Mutta taukojen aikana totesin, että kyllä, se on ihan oikeasti se, jonka tahdon ja sen todettuani vaan odotin tauon loppumista kuullakseni mitä se toinen osapuoli sillä kertaa oli todennut. Eli tärkeetä on molempien oikeesti miettiä et mitä haluaa nyt ja tulevaisuudessa.

Mutta vaikka siis molemmat nämä eropäätökset oli tuon toisen osapuolen, niin ymmärrän ne molemmat täysin ja omalla tavallaan ne tauot ja erot kasvattivat minua ja myös meidän suhdetta.

"If you love something let it go, if it comes back it's yours." ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat