Poikaystävä rauhanturvaajaksi

Vierailija

Moikka! Täällä yksi inttileski kaipaisi vähän neuvoja ja avustusta, elikkä poikaystäväni astui palvelukseen kesällä 2012 ja määrättiin vuodeksi sinne sitten.. noh ei siinä mitään vastaan se tulee pakostakin, voiton puolella ollaan jo mutta tämä on päättänyt hakea rauhanturvaaja joukkoihin..

Olen ollut tietoinen asiasta jo jonkun aikaan, eikä se aluksi vaivannut minua. Arvostan todella kyseistä työtä mutta ehkä olen sen verran itsekäs etten halua häntä todellakaan lähelle noita kriisi maita.. Olen tästä maininnut monta kertaa eikä hän tunnu yhtään tulevan vastaan.. Ymmärrän etten todellakaan saisi särkeä hänen unelmiaan mutta en ole varma kestäisinkö suhteessa enää toista vuotta, jolloin aina odotan ja odotan tätä.. Ja sieltä ei niin vaan '' lomille '' tulla.

Mitä mieltä olette? Mitä tekisitte tilanteessani? Rakastan häntä niin paljon, mutta joskus välimatka tuntuu niin kuolettavalta

Kommentit (2)

Vierailija

Oma poikaystäväni halusi myös aluksi valmiusjoukkoihin, mutta hän pyörsi  päätöksensä siksi, koska sanoi, ettei rauhanturvaajana paljon seurustella, Välimatkojen ja mielettömän pitkien työputkien vuoksi. Sinun nyt pitää tehdä päätös, pystytkö seurustelemaan ihmisen kanssa, joka saattaa olla tuhansien kilometrien päässä, johon ei saa yhteyttä välttämättä edes kirjeitse ja joka tulee käymään kotona muutaman päivän ajaksi ehkä kerran vuodessa. Jos poikaystävä todella haluaa rauhanturvaajaksi ja se on hänen unelmansa, anna hänen elää se, jos se vain on mahdollista. Sen jälkeen pohdi, mikä on sinun unelmasi ja ala toteuttamaan sitä. :) Ps. Oletko nähnyt Dear John-leffan? (Haikein terveisin) katso ihmeessä se, se antaa hyvin perspektiiviä asialle! :)

Vierailija

Ymmärrän, olen puhunut ystävieni kanssa asiasta ja hyvin moni on samalla kannalla.. Poikaystäväni sanoi kyllä kun puhuimme asiasta, että eihän mikään vielä varmaa ole ja kyllä tässä ehtii keksiä muitakin ratkaisuja, mutta katsotaan nyt, tässä on vielä ainakin 5 kk aikaa ennenkuin mitään tapahtuu.. :) Kiitti vinkistä! Varmasti katon :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat