Vuoden kestänyt toivoton rakkaus

Vierailija

Tulen kohta hulluksi, kun en pääse millään eroon tunteistani tiettyä jäbää kohtaan. Tilanne on seuraaava; aloimme kesällä treffailla, sitä kesti n. 1-2kk kunnes jäbä pisti poikki kun ei etsinyt sittenkään vakavaa juttua. Olin aika palasina kun tykkäsin kovasti hänestä. No syksyllä otin häneen yhteyttä jos häntä kiinnostaisi vain 'se'. Ja meillä oli sinäänsä syksy-talvella seksisuhde...mutta halusin kokoajan enemmän hänestä. Joulun aikaan puhuin hänelle että vaikka meillä oli vain tällästä merkityksetöntä säätöä, haluaisin enemmän, kuten kesällä, että minulle ei enää riitä vain tämä. Hän sanoin ettei hänestä ole edelleenkään seurustelemaan mutta ei kuulema halua katkoa välejä kanssani kun olen mukava ihminen.

No nyt sitten helmikuussa kysyin häntä taas näkemään parin kk jälkeen ja näimme lasillisilla vaikka hän koitti minua luokseen yöksi. Sanoin hänelle suoraan etten enää halua sellaista hänen tai kenenkään kanssa. Sovimme että olemme sitten kavereita ja hän ensimmäistä kertaa valotti kuinka monia naisia hänellä on vuodessa ja samaan aikaan nyt puolenkin vuoden sisällä. Tiesin aina että hän on kova peli(pano)mies ja ylimielinen, mutta se että hänellä on yli 40 muijaa vuodessa sai minut järkyttymään.

Kuitenkin sen jälkeen olemme puhunut fb:ssä useammin kuin koskaan ja tuona näkemisenä valvoimme koko yön puhuen hänen elämästään ja hän ensimmäistä kertaa ''päästi minut maailmaansa'' vaikkei se ollutkaan sitä mitä potentiaalisesta poikkiksesta toivoisi. Ongelma on että olen ollut ihastunut häneen siis 8kk ja odotan edelleen jotain ihmettä että hän kokisi valaistuksen että haluaisi seurustella sittenkin kanssani kun näkee että voi puhua kanssani kaikesta. Mitä voin tehdä kun hän on 25v eikä ikinä seurustellut eikä kuulema haluakaan vielä moneen vuoteen mutta hän avautui minulle kaikesta elämässään ja sanoi että miettii usein miten minulla menee...ja välittää minusta.Niinkuin minäkin hänestä <3?!

Kommentit (4)

Vierailija

Itse unohtaisin tuommoisen pelimiehen. Siinä satuttaa vain itseään ja olisi parempi vain jatkaa eteenpäin. Vaikka alkaisitte seurustelemaan niin pystyisikö hän olemaan vain sinun kanssasi ja jättämään nuo säätämiset muiden kanssa? Luultavasti ei.

Vierailija

Vaikuttaa valitettavasti aika toivottomalta tapaukselta, sinuna yrittäisin vaan unohtaa koko miehen vaikka se kuin pahalta tuntuisi. Jos mies on sanonut, että ei halua seurustella pitkään aikaan niin hän luultavasti oikeasti tarkoittaa sitä eikä sun kannata tuhlata aikaasi odottelemalla sitä ihmettä, että mies haluaakin yhtäkkiä vakiintua. Varsinkin kun tilanne on jatkunut jo noin pitkään ja miehellä kuitenkin näyttää noita muitakin naisia olleen. Ja kokemuksesta voin sanoa että miehet voi sanoa aivan mitä niitä huvittaa, kuten kertoa välittävänsä jne. Mulle yks mies jopa väitti että minä olen "se oikea" hänelle, mutta eipä tää mies tehnyt ikinä mitään asian eteen. Pompotti vaan mua kuin idioottia. Tarkoitan siis sanoa että ne TEOT merkitsee, ei sanat. Sinuna vaan kylmästi katkaisisin välit.

Vierailija

Olette ihan oikeessa. Ihmettelen vaan miksi se sitten pitää monta pvää viikos yhteyttä fb:ssä ihan arkisesti kuulumisia vaihdellen ja selvittelee mulle kauheesti kaikkia asioita mulle missä tartten neuvoa ja näin näkee vaivaa mun takia yms yms. ja on kiva...:S

t.AP

Vierailija

Mulla oli/on melkein sama tilanne. 23 v jätkä eikä ikinä seurustellu ja samanlaista säätö kuviota, törmäiltiin koko kesä ja jossain vaiheessa otin etäisyyttä kun alko tuntumaan pään seinään hakkaamiselta.

Noh.. kuukaus sitten mulla oli illanistujaiset jonne tää jäbä lyöttäyty yhteisten kavereitten kautta. Normaalisti homma olis menny niin että olisin aika helpolla lähteny sen mukaan mihin vaan ja jossain vaiheessa tajunnu että ei jääny mitään käteen, MUTTA tällä kertaa ihan vaan juteltiin ja halailtiin ja nyt oon saanu pienen sauman että tästä tulis jotain..

Suosittelen siis samaa mitä ite käytin ja aion käyttää; kohtelias ja hauska mutta älä vaan ruikuta perään. Otat vähän väliä ja kattelet uusia tuulia. Jos teillä on yhteinen kaveripiiri niin lyöttäydy joskus samaan baariseuraan mutta keskity muihin kun tähän mieheen. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat