Stalkkaatko poikaystäväsi exää netissä?

Kommentit (10)

Vierailija

En stalkkaa, mutta joskus kun facebookin uutisiin tulee jokin mieheni eksän päivitys, naureskelemme mieheni kanssa hänelle yhdessä. Se on hauskaa!

Vierailija

Onneksi en tiedä tarkalleen kenen kanssa hän on ollut, jos hän olisi ruma niin saisin itselleni hyvä mielen, jos taas erittäin kaunis, niin tuntisin itseni huonomaksi ja tulisin jollain tapaa mustasukkaiseksi, vaikken yleensä sitä ole.

Vierailija

no enpä stalkkaile, mutta poikkiksen (ex nykyään) ex kylläkin meni kirjautumaan jätkän profiiliin ja alkoi jutteleen, sanoi mm.. fuck you bitch, go back to your country. taitaa olla sillä exällä vähän ongelmia..

Vierailija

Stalkkasin suhteen alkupuolella useammankin kerran viikossa poikaystäväni exän profiilia, koska poikaystäväni puhui niin paljon exästään. Nykyään en stalkkaa enään pahemmin. 

Vierailija

Stalkkaan! Olemme seurustelleet mieheni kanssa jo pari vuotta ja yhdessä asuttu suurin osa ajasta. Ihan alusta asti olen stalkannut, enkä vaan meinaa päästä millään tavasta eroon. Mies ei ole exänsä kanssa tekemisissä, mutta heidän suhteensä kesti melkein 10 vuotta ja eihän sitä aikaa noin vaan unohda. Itselläni on sellainen kuva että hän (ex) on niin täydellinen kaikessa, on nätti ja kiva ihminen, ja se suututtaa kun en itse ole mitään mitä hän on. Meillä on sama harrastus ja vertaan itseäni aina häneen, ja tietenkin koen itseni huonommaksi siinä ja kaikessa muussakin. Kyllä, taidan olla vähän pipi päästäni.

Vierailija

Minulla on ollut kaksi poikaystävää, ja toisen exää stalkkasin, kun hän oli koko ajan mukana porukoissa. Kun erosimme meistä tuli kavereita ;) Juuri äskeisestä kenestä erosin ei huolia ollut,kun olin ensimmäinen tyttöystävä (olimme alle 20-vuotiaita kun aloimme seurustelemaan). Sen jälkeen kun hän melkein petti minua kaverini kanssa,(annoin anteeksi kun hän polvillaan itkien aneli jäämään) alkoivat muut tytöt kiinnostaa minua. Stalkkauksesta tulikin tulosta kun tajusin hänen pettäneeni minua uudelleen, jonka jälkeen erosimme.

Vierailija

En sanoisi sitä stalkkaamiseksi, mutta olen kyllä uteliaisuuttani katsonut poikaystäväni viimeisimmän exän profiilia. Lähinnä olisin jotain kuvia halunnut nähdä, ihan mielenkiinnosta, en siksi, että pääsisin haukkumaan jokaikistä asiaa hänessä, kuten joillain tuntuu olevan tapana. Profiilista ei kuitenkaan näkynyt mitään "ulkopuolisille".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat