Tarvitsen apua muutamiin ongelmiin!

Vierailija

Hävettää vähän kysyä apua näihin mun ongelmiin, mut nää on vaivannu mua jo ihan tarpeeks pitkään et on pakko. Ajattelin sit kysellä täältä vähä neuvoja, et mitä mun kannattais tehdä tai onko kellään muulla ollu samanlaista.

Eli, oon 18v, enkä oo tähän mennessä ollu vielä yhdynnässä ikinä, vaikka oon kyl muutamasti yrittäny. Asia ei mua muuten haittais, mutta haluja oikeesti ois. Sopivia henkilöitäkin on ollu useempia, semmosia joista oon välittäny ja joihin oon luottanu, mut ei vaa oo onnistunu.

Mulla on rasittava ongelma kostumisen kanssa. En kostu ku korkeintaan ihan pikkuriikkisesti, vaikka miten kiihottunu ja halukas olo ois. En oo ikinä syöny e-pillereitä, eli niistä tää ei voi johtuu, eikä mul oo mitään käsitystä miten tähän vois vaikuttaa, kun ei rentoutuminen tai asian ajattelemattomuuskaan auta. En kostu ees itsetyydyttäessä, mikä tekee siitäkin vaikeempaa. Osaako joku neuvoo, mikä auttais mun ongelmaan?

Toinen ongelma on se, et mä en saa edes itsetyydytystä tuntumaan erityisen hyvältä, saati sit et saisin orgasmia. Oon yrittäny tosi monella tavalla (suihkulla, käsin, vibraattorilla jne.) mut ei auta. Täs on vähä sama ongelma ku aiemmin, vaik oon rentoutunu ja on halukas olo, nii ei silti tunnu oikein miltään.

Vika ongelma on se, et mistä tietää onko liian paksu immenkalvo? Pystyn kyl käyttää tamponia ja ohutta vibraa, mut jos pitäis kuvitella saavansa sisälleen mitää isompaa, niin ei varmaan onnistus. Oon yrittäny tätäkin vaik miten rentona, mut ku ei niin ei. Oon yrittäny venyttää sitä kalvon reunaa, mut sekin sattuu vaa nii paljo, että oon kyllästyny yrittää.

Mua alkaa oikeesti turhauttamaan nää asiat, ku en tiiä mitä voisin tehä. En tiiä pitäisikö käydä gynellä tai vastaavaa, et osaisko se auttaa, mut toisaalta seki tuntuu vähä turhalta. Oon kuitenki sillä ajatuksella aina menossa, etten ota mitään suorituspaineita mistää asioista, mut ei sekää auta. Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija

Tuohon ekaan kysymykseesi, niin liukuvoiteet voisivat auttaa asiaa :o Niitä saa ihan kaupoista, jos ei kostu tarpeeksi niin kannattaa kokeilla niitä. Ja myös yhdynnässä, kun kerta tuntuu hankalalta saada mitään sisälle niin liukuvoide auttaa ja voin sanoa että liian iso sattuu muutenkin. Naisilla kestää yleensä saada orgasmia, siinä menee aikaa ennenkuin sen saa. Älä siis mieti turhaan sitä että mikset saa jne itsellä oli sama ongelma, mutta kun ei mieti liikaa niin kyllä se sitten aikanaan tulee. Ja kaikilla itsetyydytys ei tunnu ellei kokeile mistä pitää, koskettele ja kokeile mikä tuntuu hyvältä, senkin ajan kanssa huomaa mikä kiihottaa.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Oletko kokeillut estrogeenivoidetta? Minusta liukuvoide on vähän sellainen väliaikainen ja hankala ratkaisu, mutta jos löytää hyvää, joka ei heti kuivahda ja jota ei koko ajan tarvitse lisätä, niin onhan sekin vaihtoehto. Lääkärissä käynti ei todellakaan ole turhaa. Jos tässä on vaikka kyse siitä, että tuotat liian vähän jotain hormonia, niin lääkäristä voi saada apua

Vierailija

immenkalvosi on tuskin liian paksu, jos pystyt käyttämään tamponia ja vibraattoria. itsehän en saanut tamponia ollenkaan sisääni ennen ekaa kertaa, ja niin sitä vain neitsyys menetettiin. älä huoli, kyllä poika hoitaa homman. kannattaa vain kertoa, että kyseessä on eka kerta, ettei ihmettele paikkojen tiukkuutta. neitsyyden menetys saattaa sattua, mutta sekin kirpaisee vain kerran.

Vierailija

Ei se paksuus pitäisi vaikuttaa siihen, saako tamponia sisään vaan siinä kalvossa olevan reiän koko. Tamponia voi ihan hyvin käyttää vaikka kalvo olisi ehjä, koska siinä on reikä, josta se mahtuu. Joillakin se reikä vaan saattaa olla niin pieni, että tamponin laittaminen ei onnistu. Immenkalvo voi olla myös niin paksu, että yhdyntä ei yksinkertaisesti onnistu ja kalvo pitää käydä leikkaamassa lääkärissä. Tämä on kuitenkin aika harvinaista ja lääkäriin tarvitsee mennä vasta kun on kunnolla yhdyntää yrittänyt. Eli jos on rentoutunut, hyvin kiihottunut ja märkä, eikä siltikään onnistu, voi lääkäriin mennä. Tosin usein naiset luulevat olleensa rentoina, vaikka totuus on toinen... Mutta tässä aloittajalla onkin tuo kuivuus ongelma ja sehän vaikeuttaa yhdyntää todella paljon

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat