Mitä tehdä?!

Vierailija

Haluaisin mielipiteen asiaan joka minua häiritsee, mitä pitäisi tehdä kun on kaukosuhteessa nuoremman naisen kanssa ja seurustellut yli vuoden / kihloissa. Kaikki oli loistavasti noin puoli vuotta kunnes alkoi ilmetä enemmän riitoja ja muita, noh...niistä selvittiin ja ulkomaanmatkakin tuli tehtyä yhdessä. Nyt kuitenkin myöhemmin naisellani on ilmennyt piirteitä jotka ärsyttävät ja riitaa ei voi vain yksinkertaisesti välttää. Kaikki mitä teen tai sanon häntä ärsyttää minussa ja ahdistaa. Otimme asian puheeksi ja siitä se riita sitten taas tuli, sain myös kuulla että seksi ei kiinnosta enään ollenkaan ja koko vuoden se on myös sattunut ja ei ole edes huvittanut tehdä koko hommaa, ja vain ainoastaan sen takia että hän mielisteli minua. Viime kerrasta on jo reilusti kuukausi aikaa.

Nyt kuitenkin ollaan tultu siihen tilanteeseen, että suhteessa pitää olla tauko ja miettiä mitä molemmat elämältään haluavat. Mutta onko suhteella mitään tulevaisuutta jos nyt on jo ongelmia ja tauko? Olen kuitenkin lukenut monelta palstalta että tauot eivät kuulu suhteeseen ja se on vain pehmeämpi lasku erolle? haluaisin kuitenkin pelastaa tilanteen jotenkin?! neuvoja? :/

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat