Lukekoot, ken jaksaa...

Vierailija

Tapasin poikaystäväni päivää ennenku vuos vaihtu. Se oli "Rakkautta ensisilmäyksellä", eli siis iskettiin heti silmämme toisiimme ku tavattiin. Ensitapaamisesta ei menny kauhean kauaa, kun alettiin seurustella, ja hiljattain tuli 1kk täyteen. No, viikonloppuna facebookiin oli yhtäkkiä ilmaantunut et poikaystäväni on sinkku. Pommitin tekstareilla ja faceviesteillä, kunnes hän sitten vastas. Vaadin selitystä, ja jätkä sanoi, että se haluaa pistää elämäänsä kuntoon, eikä pysty keskittymään seurusteluun. (Kärsii jonkinasteisesta masennuksesta, ja yrittää kontrolloida juomistaan). Puhui tästä ikäänkun taukona, ja selitti, ettei tällä hetkellä voida olla yhdessä, mut myöhemmin, ku se on saanu elämäänsä kuntoon, ja ottanu omaa aikaa. Ollaan viime päivinä juteltu niitä näitä, ja pientä mustasukkasuutta oon aistinu ilmassa, ku hän kyselee oonko viettäny aikaa miespuolisten vai naispuolisten tuttujen seurassa. Ajattelin sen olevan ihan hyvä merkki, mut sitten näin sen faceseinän täynnä sen exän kirjoituksia, ja niiden kirjoitusten sävy on aika... no just sitä, et jotai olis meneillään, ja kun kysyin tältä jätkältä asiasta, niin se hermostu ja keskustelu päätty ikävästi. Sen jälkeen ei sitten olla juteltukaan, ja nytpä sitten huomasin facebookissa, että on parisuhteessa exänsä kanssa. En aio jäädä rypemään itsesääliin, tai vaipumaan masennuksen syövereihin, mutta kyllähän tää sattuu. Kaikenlisäks mun ystävät hylkäs mut, kun aloin tän jätkän kanssa seurustella.... etjoo ei yhtään tunnu yksinäiseltä tai mitään. :/ Oli pakko purkaa tää tänne....

Kommentit (3)

Vierailija

hyvä että erositte, eipä tainnut miehellä pääs paljon liikkua. anteeksi että sanon näin, mutta todella pahasti tehty sinua kohtaan !

Vierailija

Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa meinaan aika teinimeiningiltä..

Minusta kuulostaa ja vaikuttaa todella oudolta, että hän haluaa pitää taukoa, koska "on masentunut". Sitten hän yhtäkkiä onkin yhdessä exänsä kanssa.. Mielestäni hän kertoi sinulle vain jonkun tekosyyn, jonka varjolla erota. Ikävä sanoa, mutta hän ei ole tainnut rakastaa sua missään vaiheessa..

Ymmärrän, että suhun sattuu, mutta tätä mieltä olen. Ja sanon vielä, että koskaan, missään tilanteessa ei kannata hylätä ystäviään!

Vierailija
Vierailija

Minkä ikäisiä olette? Kuulostaa meinaan aika teinimeiningiltä..

Minusta kuulostaa ja vaikuttaa todella oudolta, että hän haluaa pitää taukoa, koska "on masentunut". Sitten hän yhtäkkiä onkin yhdessä exänsä kanssa.. Mielestäni hän kertoi sinulle vain jonkun tekosyyn, jonka varjolla erota. Ikävä sanoa, mutta hän ei ole tainnut rakastaa sua missään vaiheessa..

Ymmärrän, että suhun sattuu, mutta tätä mieltä olen. Ja sanon vielä, että koskaan, missään tilanteessa ei kannata hylätä ystäviään!

Itse olen 21, ja jätkä täyttämässä 20.  Olishan tuon asian voinut hoitaa kypsemmästikin. Mutta näin hän päätti tehdä. Kyllähän mä aavistin pahaa, kun hän sano syyksi masennuksen yms, ja sanoi, kuinka aikoo laittaa elämäänsä kuntoon. Näköjään kuntoon laittaminen tarkoitti myös sitä, että minä lennän kaiken muun paskan mukana pois. Hänellä on ollut on/off suhde tämän exänsä kanssa, ja ilmeisesti ei ollut päässyt vieläkään tästä yli. Tiedän, että tää "kipuileminen" asiasta kestää jonkin aikaa, mutta en mä tähän kuole. :) Niin, ja tosiaan en ole sellaista tyyppiä, joka hylkäisi ystävänsä, ja siks on aika kettumaista nähdä, kuinka helposti mun ystävät käänsi mulle selkänsä. Mutta oliko ne sitten tosiystäviä ollenkaan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat