yaz-pillerit

Vierailija

alotin torstaina kyseisten pillerien käytön, ja ongelmana on että outoo tiputtelua koko ajan ja ois tosi kiva tietää, koska loppuu :S kellää käyny samallalailla ? 

vastauksia kitooos !

Kommentit (4)

Vierailija

Moi ! mä olen käyttänyt noita pillereitä kohta vajaa 2 kuukautta ja mulla ei ole tapahtunut tummoista. Puhuitko terveydenhoitajan kanssa tuosta tai koulukuraattorin kanssa ? Oletko ensikertalainen noiden pillereiden kanssa? Sun keho voi reakoida siihen jollain tavalla ja johtuen siitä ja kierron sekavuudesta. Ainakin minulle sanottiin noin, se on ihan normaalia että noin voi tapahtua. Älä stressaa liikaa ja muista ottaa pillerit päivittäin, sillä noissahan ei pidetä taukoja. Mene ihmeessä juttelemaan jollekkin ammattilaiselle, koska he osaavat auttaa sinua :)

Vierailija

Minulla tuo tiputtelu kesti ensimmäisen liuskan ajan ja ekojen menkkojen jälkeen ei ole tiputtelua enää ollut. Myös limakalvot menivät aivan rutikuiviksi, mutta tilanne tosiaan normalisoitui ekan liuskan jälkeen. Sinuna en olisi huolissani, kroppa menee aluksi hieman sekaisin mutta kyllä tilanne tasoittuu :)

Vierailija

Moii..itse käytin noin 4kk ja kun lopetin, alko menkat samantien, kestivät neljä viikkoa.. Mut jos oot ottanu säännöllisesti kaikki napit, (mitä itse en aina tehny, myönnän) niin luulis et loppuu tollanen tiputtelu

Vierailija
Vierailija

Moi ! mä olen käyttänyt noita pillereitä kohta vajaa 2 kuukautta ja mulla ei ole tapahtunut tummoista. Puhuitko terveydenhoitajan kanssa tuosta tai koulukuraattorin kanssa ? Oletko ensikertalainen noiden pillereiden kanssa? Sun keho voi reakoida siihen jollain tavalla ja johtuen siitä ja kierron sekavuudesta. Ainakin minulle sanottiin noin, se on ihan normaalia että noin voi tapahtua. Älä stressaa liikaa ja muista ottaa pillerit päivittäin, sillä noissahan ei pidetä taukoja. Mene ihmeessä juttelemaan jollekkin ammattilaiselle, koska he osaavat auttaa sinua :)

Joo olen ensikertalainen. Loman jälkeen ajattelinkin mennä juttelemaan, mutta nytten näyttää siltä että tiputtelu loppui mutta nyt tilalle tuli viiltävä kipu mahassa ja ruokahaluttomuus :/

 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat