Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Vierailija

Mulla on ollu tässä jonkun aikaa juttua miehen kanssa, jonka luulin eronneen tyttöystävästään. Oon korviani myöten ihastunu tähän mieheen, varmaan enemmän kun ikinä ennen elämässäni oon kehenkään ollu. Ja hän on vaikuttanu kaikin tavoin tosi ihanalta ja mahtavalta tyypiltä ja kliseisesti sanottuna "erilaiselta kun muut", joka viittaa vahvasti esimerkiks luotettavuuteen. No eilen sitten sain kuitenkin selville, että tää kyseinen mies onkin vaan tauolla tyttöystävänsä kanssa ja tauon tarkotuksena on miettiä jatkaisko suhdetta vai ei. Musta pelkästään toi tuntuu pahalta, koska oon saanu ihan erilaisen käsityksen tästä hommasta. Luulin, että me ollaan tosissaan tän jutun kanssa ja poika on puhunu mulle vahvoista ja vakavista tunteista ja esimerkiks seurustelusta/meidän tulevaisuudesta. Ton kuultuani en kuitenkaan enää tiedä mitä mun pitäis ajatella. Mitähän mä sille oikeesti merkkaan? Sitä mitä se sanoo vai jotain väliaikasta lohtua? Hyvää keinoo "näpäyttää" tyttöystävää (jos niillä vaikka on jotain riitaa/ongelmaa)? Hetken huvia? 

Eikä siinä vielä kaikki! Samalla kun sain selville ton sain selville myös sen, että sillon kun meillä alko olemaan juttua niin kyseisellä pariskunnalla ei vielä ollu tota taukoa eli aluks olin tietämättäni ja tahtomattani mukana uskottomuudessa. Jokasella on tietysti oma käsityksensä siitä mikä on pettämistä tai muuten vaan väärin suhteessa ja mikä ei, mutta mun käsityksien mukaan se mitä meidän välillä oli ei todellakaan ollu ok varatulta. Ja vaikka oon ite sinkkuna periaatteessa vapaa tekemään mitä huvittaa kenen kanssa huvittaa, en mä olis suostunu sellaseen jos olisin tienny. Suhtaudun uskottomuuteen erittäin negatiivisesti, koska mua on petetty ja mä todellakin tiedän miten kipeetä se tekee. 

Ai että mua vituttaa ja ärsyttää ja surettaa ja harmittaa ja satuttaa ja loukkaa ja kaikkee mahdollista samaan aikaan. Pää on ihan pyörällä enkä oikein osaa suhtautuu tähän mitenkään. Mitä te tekisitte mun tilanteessa? Ylireagoinko mä teidän mielestä? Miten mun pitäis suhtautua tohon mieheen ja mistä hitosta tiedän onko se yhtään tosissaan mun kanssa ja voiko siihen luottaa pätkääkään? Entä se tyttöystävä, pitäiskö sille kertoo tästä? Kaikki mielipiteet ja muut on enemmän kun tervetulleita!

Kommentit (6)

Vierailija

Eikä, mikä tilanne! Ensiksikin, sä et ole tehny mitään väärää! Eli älä missään nimessä syytä itseäsi tuosta. Toisekseen, se kundi on tässä se joka on tehny väärin. Todella väärin. Jos oisin samaisessa tilanteessa, istuttaisin sen kundin pöydän ääreen ja keskustelisin asioista. Kertoisin oman mielipiteeni tuosta tilanteesta, omat arvoni (negatiivinen suhtautuminen pettämiseen) sekä haluaisin kuulla mitä hän ajattelee omasta tulevaisuudestaan eli kumman kanssa hän haluaa olla mun vai sen tyttöystävän. Sit jos sanoo et ei tiedä, niin sitten kannattaa ottaa vähän aikaa väliin vaikka muutama viikko ja kysyy sen jälkeen uudestaan.

Oon oppinu omissa suhteissani ja ihastumisissani et jos mies oikeesti välittää se näyttää sen ja valitsee vitkuttelematta sut:) Jos mies taas jää venaamaan pitkäksi aikaa tai alkaa harrastaa kyllä/ei kuurupiiloa, ni semmonen kannattaa jättää rauhaan. Sillon se ei oikeesti halua sua.

Tuossa sun tilanteessa luulen että jos se mies susta oikeesti välittää, ei valinnan luulisi olevan vaikeakaan:)

Vierailija

Vähän kinkkinen tilanne sulla! Sinuna keskustelisin jätkänkans kunnolla, ja kysyä siltä mitä se oikeasti haluaa. Toisaalta tulis mieleen että tauon aikana halunnu kokeilla miltä tuntuu olla toisenkanssa tai siis niin. Emmä oikeastaan osaa mitenkään auttaa, mut tsemppii joka tapaukses! :)

Vierailija

.. no johan toi tyyppi, oli siten miten 'ihana' tahansa, on epäluotettavuutensa osoittanut.

Jos hän haluaisi olla kanssasi, olisitte nyt yhdessä, se on niin yksinkertaista.

MIehet ovat hyvinkin suoraviivaisia sen suhteen mitä haluavat, jos jotain tuollaista epäselvyyttä on tilanteessanne, olet hänelle pelkkä seksilelu.

Usko kun neuvon, olen kokenut tuon tilanteen monesti ja aina se tarkoittaa samaa.

Fiksu mies eroaa ensin, viettää villiä sinkkuelämää ja sitten vasta edes miettii sitoutumista.

Idiootti mies ei eroa (vaan menee 'tauolle') , viettää villiä sinkkuelämää (jonka osa sinä luultavasti olet), ei opi mitään ja palaa vanhaan suhteeseensa, toivoen ettei tyttöystävä huomannut mitään.

Jätä toi mies niin säästät omanarvontuntoasi.

Jos oikeasti JÄTTÄÄ tyttöystävänsä takiasi ja sen jälkeen alkaa roikkumaan sinussa, soittelemaan jne., se on hänen ratkaisunsa.

Sen jälkeen sinä voit tehdä omasi.

Vierailija

kauhee tilanne! sika se mies ainaki "tyttöystäväänsä" kohtaan on. keskustelisin pitkään ja hartaasti miehen kanssa ja selvittäisin kaikki asiart perinpohjin! epäluotettava mies on ainakin.

Vierailija

Kerro ihmeessä sille tyttöystävälle! Se ansaitsee tietää myös tästä! Älä luota siihen että se mies kertoo, koska se ei välttämättä kerro.

Vierailija

Olen samaa mieltä, että sille tyttöystävälle pitää kertoa ! Ja sit jos niillä nyt menis poikki ja kys.mies sanois, että tahtoo olla yhdessä sun kanssa niin omalle kohdalle jos sattuis, niin en mä pystyis luottamaan siihen, etteikö se joskus tekis mulle samanlailla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat