Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Vierailija

Mulla on ollu tässä jonkun aikaa juttua miehen kanssa, jonka luulin eronneen tyttöystävästään. Oon korviani myöten ihastunu tähän mieheen, varmaan enemmän kun ikinä ennen elämässäni oon kehenkään ollu. Ja hän on vaikuttanu kaikin tavoin tosi ihanalta ja mahtavalta tyypiltä ja kliseisesti sanottuna "erilaiselta kun muut", joka viittaa vahvasti esimerkiks luotettavuuteen. No eilen sitten sain kuitenkin selville, että tää kyseinen mies onkin vaan tauolla tyttöystävänsä kanssa ja tauon tarkotuksena on miettiä jatkaisko suhdetta vai ei. Musta pelkästään toi tuntuu pahalta, koska oon saanu ihan erilaisen käsityksen tästä hommasta. Luulin, että me ollaan tosissaan tän jutun kanssa ja poika on puhunu mulle vahvoista ja vakavista tunteista ja esimerkiks seurustelusta/meidän tulevaisuudesta. Ton kuultuani en kuitenkaan enää tiedä mitä mun pitäis ajatella. Mitähän mä sille oikeesti merkkaan? Sitä mitä se sanoo vai jotain väliaikasta lohtua? Hyvää keinoo "näpäyttää" tyttöystävää (jos niillä vaikka on jotain riitaa/ongelmaa)? Hetken huvia? 

Eikä siinä vielä kaikki! Samalla kun sain selville ton sain selville myös sen, että sillon kun meillä alko olemaan juttua niin kyseisellä pariskunnalla ei vielä ollu tota taukoa eli aluks olin tietämättäni ja tahtomattani mukana uskottomuudessa. Jokasella on tietysti oma käsityksensä siitä mikä on pettämistä tai muuten vaan väärin suhteessa ja mikä ei, mutta mun käsityksien mukaan se mitä meidän välillä oli ei todellakaan ollu ok varatulta. Ja vaikka oon ite sinkkuna periaatteessa vapaa tekemään mitä huvittaa kenen kanssa huvittaa, en mä olis suostunu sellaseen jos olisin tienny. Suhtaudun uskottomuuteen erittäin negatiivisesti, koska mua on petetty ja mä todellakin tiedän miten kipeetä se tekee. 

Ai että mua vituttaa ja ärsyttää ja surettaa ja harmittaa ja satuttaa ja loukkaa ja kaikkee mahdollista samaan aikaan. Pää on ihan pyörällä enkä oikein osaa suhtautuu tähän mitenkään. Mitä te tekisitte mun tilanteessa? Ylireagoinko mä teidän mielestä? Miten mun pitäis suhtautua tohon mieheen ja mistä hitosta tiedän onko se yhtään tosissaan mun kanssa ja voiko siihen luottaa pätkääkään? Entä se tyttöystävä, pitäiskö sille kertoo tästä? Kaikki mielipiteet ja muut on enemmän kun tervetulleita!

Kommentit (6)

Vierailija

Valitan, mutta kuvailujen perusteella miehestä ei ole mihinkään - pleijeri se on. Älä satuta enää itseäsi vaan lopeta juttu. Sori.

Vierailija

Mun mielest toi kuulostaa silt et mies on kiinnostunu susta. Teijän juttu alko ennen miehen ja sen tyttöystävän taukoa, voisko olla et mies on halunnu tauon, koksa miettii et haluuko olla enää tyttöystävänsä kaa vai onko enemmän kiinostunu susta

Vierailija
Vierailija

Mun mielest toi kuulostaa silt et mies on kiinnostunu susta. Teijän juttu alko ennen miehen ja sen tyttöystävän taukoa, voisko olla et mies on halunnu tauon, koksa miettii et haluuko olla enää tyttöystävänsä kaa vai onko enemmän kiinostunu susta

Kuulostaapa sinisilmäseltä. Ei toista ihmistä pidetä "varasijalla", hei haloo!? Tai no pelimies pitää kyllä. Ja tätä tapahtuu uudelleen ja uudelleen... Miehen salaileva käytös kertoo siitä että se leikkii toisten tunteilla.

Vierailija

Mun mielestä kannattais kertoa tyttöystävälle. Jos ne on jo muutenki ollu päättämässä suhdetta niin kyllä tuo olis semmonen viimeinen niitti joka kertoo, että ei suhteesta tule mitään ja ei kannata tuhlata aikaa. Ei se mies välttämättä ihan toivoton peluri ole, ehkä vaan sekaisin huonossa suhteessa, josta ei pääse irti. Minkä ikäsiä olette? Onko miehellä kenties ensimmäinen vakava tyttöystävä tämä mikä nyt on?

Itsellä oli todella vaikea erota siitä ns. ensirakkaudesta ja roikuin suhteessa pitkään vaikka tiesin, että erota pitäisi. Kannataa antaa miehen toipua rauhassa erosta sitten ja katsoa rauhassa miltä vaikuttaa.

Vierailija

Tiedät mitä olet saamassa. Seuraavalla teidän 'tauolla' ja vähän sitä ennenkin on jo uusi emäntä kierrossa.

Oletko kysynyt tältä mieheltä, että onko edellinen suhde loppu?

Jos vielä epäilyttää, kysyppä entiseltä heilalta? vertaa vastauksia.

Itse kyllä jättäisin väliin moisen valehtelijan.  

Tietysti kaveri kertoo, mitä haluat kuulla.

Vierailija
Vierailija

Mun mielestä kannattais kertoa tyttöystävälle. Jos ne on jo muutenki ollu päättämässä suhdetta niin kyllä tuo olis semmonen viimeinen niitti joka kertoo, että ei suhteesta tule mitään ja ei kannata tuhlata aikaa. Ei se mies välttämättä ihan toivoton peluri ole, ehkä vaan sekaisin huonossa suhteessa, josta ei pääse irti. Minkä ikäsiä olette? Onko miehellä kenties ensimmäinen vakava tyttöystävä tämä mikä nyt on?

Itsellä oli todella vaikea erota siitä ns. ensirakkaudesta ja roikuin suhteessa pitkään vaikka tiesin, että erota pitäisi. Kannataa antaa miehen toipua rauhassa erosta sitten ja katsoa rauhassa miltä vaikuttaa.

Me ollaan noin parikymppisiä kaikki ja joo, ensimmäinen vakava tyttöystävä (seurustelleet monta vuotta), todennäköisesti myös se ensirakkaus, on kyseessä.

Ymmärrän, että tilanne on hankala ja varmasti laittaa pään sekaisin. Silti mua ärsyttää ja loukkaa ja arveluttaa se, miksei voi olla avoin ja kertoa rehellisesti kaikkea. Siitä tulee väkisin sellainen olo, että olenko vaan joku hetken huvi tai pieni lohtu tässä tauon aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat