Varattu nainen

Vierailija

Olen jo aikuinen mies ja viimeaikoina on alkaneet naimisissa olevat naiset kiinnostaa huolestuttavan paljon. Miten varatut naiset kokevat lähestymisyritykset vieraalta mieheltä?

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Itse kokisin hyvin ahdistavana, jos joku mies mua lähentelisi, vaikka tietäisi, että olen varattu. Varsinkin, jos kyseinen tyyppi olisi kaverini, siihen olisi vaikea suhtautua, koska kaveria olisi vielä vaikeampi torjua suoraan, koska ei haluaisi menettää ystävyyttä ja yhtäkkinen lähentely olisi tosi hämmentävää.

Vierailija

Itse pitäisin todella törkeänä ja ahdistavana, varmasti jopa siinä määrin, että pistäisin välit poikki, jos joku tuttu olisi. En ole naimisissa, mutta avoliitossa ja jos joku ei osaa kunnioittaa varattua ihmistä ja tämän valintaa, vaan alkaa tyrkyttää itseään, niin tuollainen ihminen on minun silmissäni aika selkärangaton paska. Toki ainahan saa kokeilla, mutta jos sinulla ei ole mitään syytä epäillä kiinnostusta vastapuolelta, niin antaa sinusta vain todella itserakkaan kuvan ja olon, että kuvittelet olevasi jotenkin vastustamaton ja parempi kuin muut miehet, mitä itse inhoan yli kaiken. (Yllättävän moni kuitenkin tuntuu viehättyvän tälläisestä ja saattaakin sänkyyn hypätä. Mutta hyvin harvoissa tapauksissa, vaikka alkuperäinen suhde kariutuisikin tämän takia, nainen valitsee sitten sitä pettämiskaveriaan uudeksi kumppaniksi. Eli, jos tavoitteena napata nainen itsellesi rikkomalla toinen suhde, niin onnistumisprosentit aika pienet.)

Mutta joo, sänkyseuraa saatat saada, jos toisen suhteessa sattuu menemään paskasti, mutta omaa naista tuskin tuolla tavalla saa. Ja moni tuttavuussuhde, sekä naiseen että mieheen, voi mennä vituilleen, jos alat kokeilemaan. Tuskin se mieskään innostuu, kun nainen kertoo kullalleen "että arvaa mitä tänään tapahtu, se sun pitkäaikanen joukkuekaveri Markku pyys mua ulos..." Koska itse todellakin kertoisin, minun ei tarvii sietää tuollaisia ihmisiä ja miehelläni on todlelakin oikeus tietää, jos joku hänen tuttava/kaveri on valmis tuolla tavoin riskeeraamaan ystävyyden.

Jokatapauksessa oma on asiasi. Jos olet hyvännäköinen ja yhtään supliikki, niin etköhän jonkun horotsun sänkyyn asti onnistu saamaan, mutta arvostusta tuskin ihan kamalasti keltään vähänkään itseään ja muita kunnioittavalta ihmiseltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat