kokemuksia playeriin rakastumisesta?

Vierailija

Moikka! 

Mulla on ollut reilu puoli vuotta säätöä itseäni kuusi vuotta vanhemman miehen kanssa. Puolen vuoden aikana molemmat on kerennyt olla sinukkuja, ja varattuja. Tiemme ovat ns. erkaantuneen monta kertaa, olemme laittaneen monia kertoja välit poikki(minun toimestani), mutta aina kuitenkin päättyneen jollain tavalla pitämään toisiimme yhteyttä. Alussa kun tähän mieheen tutustuin, hän oli sinkku, ja yritti iskeä minua (olin varattu). Hän ihastui minuun, ja minä häneen. Emme kuitenkaan halunnut mitään vakavempaa, enkä ollut valmis jättämään poikaystävääni. Mies tuntee naiset aivan liian hyvin, ja tietää miten saada nainen rakastumaan itseensä. Ja niin minulle on käynyt..  Mutta, ajan myötä, olen tajunnut että mies on ilmiselvä naisten pyöritteliä. Hän sanoo toista, mutta tekee toista. Aina kun näämme, hän on todella ihana minua kohtaan, ja laittaa ihania viestejä. Joskus taas hän vaan jättää vastaamatta viesteihini ja puheluihini. Tilannetta on vaikea selittää, mutta uskon että jokainen playeriin rakastunut ymmärttää mitä tarkoitan. Tällä hetkellä me molemmat olemme sinkkuja. Mutta siis, pointti oli: Olisko kellään vinkkejä, mitä pitäisi tehdä??! 

KIIITOS <3

Kommentit (2)

Vierailija

jep tiiän niin tän tunteen ko ite kans rakastuin pleijeriin josta yritin päästä eroon montamonta kertaa.. Aina minun kanssani tämä oli ihana ja puhuttiin ja tekstattiin kaikkea ihanaa mutta olin varma ettei siitä tule mitään kun hän oli mikä oli .. Mutta sitten hän muuttui ja alkoi puhumaan minulle erilailla ja sanoi että olen ihan erilainen kun muut naiset kenen kanssa hän puhui, ajattelin että hän sanoisi kaikille niin ja annoin olla. Sitten kuitenkin hän aloitti kanssani julkisen suhteen ja muuttui eikä ole pleijeri enää:) Olemme olleet yhdessä noin puoli vuotta mutta nyt olen vähän kiinnostunut toisesta miehestä enkä tiedä mitä pitäisi tehdä kun kiinnostus tätä miestä kohtaan on vähän hiipunut :o Mutta en haluaisi jättää häntä kun hän muutti tapansa minun takiani :o .. mutta mitä teen ? auttakaa !

Vierailija

Tiedän tunteen hyvin! Mulla oli myös pari vuotta sitten tollanen tilanne, olin ite varattu sillon ja mua pari vuotta vanhempi kundi yritti iskee mua, aivan häikäilemättömästi (oltiin siis samalla luokalla)..no, me sitten erottiin muista syistä mun poikakaverin kanssa pari kuukautta myöhemmin ja kuinkas ollakaan, meillä alko olemaan säätöä tän pleijerin kanssa..menin tottakai ihastumaan häneen (hän myös ainakin jonkin verran muhun) ja mulla oli koko ajan pasmat ihan sekasin sen seurassa ja pelkästään sen katse vei multa jalat alta..kerroinkin sitten loppujen lopuks mitä tunnen sitä kohtaan mut sen kiinnostuksensa oli jo alkanut lopahtaa, olin kyllä arvannut sen jo sen käytöksestä mutta silti halusin kertoa..alotettiin sitten ihan puhtaalta pöydältä kavereina, ja samoihin aikoihin aloin taas seurusteleen tän mun poikakaverin kanssa..kaiken kaikkiaan se oli aika sekavaa aikaa :D siinä sopassa oli kyl kaikkee muutakin..juttelen tän pleijerin kanssa vieläkin sillon tällön facessa ja siltä tulee joskus ihan ihmeellisiä viestejä..en oo kyl nähny sitä enää koska lopetin koulun samoihin aikoihin kun sovittiin olevamme vaan kavereita..mut jos mä nyt tän ajanki jälkeen sen näkisin niin voin kertoo että varmasti heittäs sisuskalut kuperkeikkaa! sen verran kuitenkin se koko ihastuminen ja muu hässäkkä siinä ympärillä vaikutti muhun vaikka oonki nyt ollu onnellisesti parisuhteessa siitä lähtien 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat