Herra väärä?

Vierailija

Olen seurustellut jo kohta lähes vuoden tämän miehen kanssa. Olen kuitenkin todella turhautunut meidän seksielämään ja olen poikaystävälleni asiasta maininnut. Kun tavattiin harrastimme seksiä todella aktiivisesti, mutta nykyään kerran viikossa tai harvemmin. Olen miettinyt, onko vika minussa.. että eikö poikaystäväni enää halua minua? Olenko liian lihava? Onko hänellä toinen? Välillä tuntuu että olemme vaan parhaita kavereita toisillemme. Arjen keskellä oon huomannut, että hän on todella stressaavaa tyyppiä ja iltaisin häntä ei saa syttymään sängyssä.. En enään edes halua seksiä eikä tee mieli kun ei harrastetakaan enään. Olen kyllästynyt hänen äksyilyyn.Viihdyn poikaystäväni seurassa ja hän sanoo rakastavansa minua. Olen huomannut hänen katselevan muita naisia (mikä nyt on normaalia miehille), mutta tiedän ettei katsomisessa ole mitään pahaa, silti se aiheuttaa pahaa mieltä kun huomaan asian. Olen kuitenkin huomannut katsovani toisia naisia ja vertaan niitä itseeni, muun muassa vaatteita, meikkejä, painoa jne. Olen itse tyytymätön omaan kroppaan, hoikempi voisin olla. Poikaystäväni on sanonut että olen ihan normaalikokoinen. En tiedä valehteleeko vai onko oikeesti sitä mieltä. Joskus ajattelen,mitä elämä olisi ilman tuota miestä. Ehkä hän ei olekaan se OIKEA. Kokemuksia samanlaisista tilanteista? Entä miten selvisitte, vai selvisittekö yhdessä?

Kommentit (2)

Vierailija

Meilläkin oli seksiä päivittäin aiemmin, väheni jo hieman ennen yhteenmuuttoa kun ei porukoiden huushollissa kehdannut. Yhteenmuuton jälkeen seksi väheni huimasti ja syynä on yksinkertaisesti vain laiskuus - kummatkin kököttää koneella ja jos on tekemistä, ei välttämättä tule ajatelleeksi seksiä. Kummallekin silti maistuisi.

En lähtisi eroamaan jos mies kerran rakastaa vaan lähtisin miettimään asiaa siltä kantilta, että sinun pitää pönkittää vähän omaa itsetuntoasi. Olet varmasti normaalipainoinen ja kaunis ja poikaystäväsi rakastaa sinua. Pitkässä parisuhteessa on vaan välillä kuivia kausia ja niille ei välttämättä ole syytä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat