Tuhmiatekstareita ja miehen sytytys

Vierailija

Millaisia pikkutuhmia tekstiviestejä olette kirjoittaneet poikkiksillenne, jotta olette saaneet heidät syttymään? mitä vihjailevaa voisi kirjoittaa tai jopa kertoa kotona poikaystävälle virittääkseen tunnelmaa?

Haluaisin yllättävää poikaystäväni, mutta en keksi mitä vihjailevaa kirjoittaisin.. Esimerkkejä kiitos! 

Kommentit (3)

Vierailija

vinkkejä kaipaisin minäkin =D joulun aikana läheteltiin miehen kanssa pervoja "pukki ja muori" viestejä ja odottihan se mies kovasti silloin jouluyötä jo ;) mutta tuo aihepiiri ei käykkään muuta kuin jouluna =D eli siis vinkkejä pliis !s

Vierailija

Ensinnäkään, en ihan ymmärrä mikä siinä voi olla hankalaa? 0___o

Kaksimielisyyttä ja mielikuvitusta vaan niin paljon kun sielu sietää, mutta jotta ny vastaisin varsinaiseen kysymykseen, niin.. Siis esimerkiksi kerrot/vihjailet mitä sulla on päällä tai ei ole päällä, mitä haluisit miehen tekevän sulle, mikä tuntuis just nyt hyvälle, mitä haluaisit tehdä miehelle, kuinka paljon haluut sitä jne jne jne...

Ite oon lähettäny omalle avokilleni tosi useasti pervoja sekstareita, joskus pitkiäkin kirjotuksia ja välillä lyhyitä ja ytimekkäitä. Oon myös kirjottanut tuhmia tekstareita englanniksi ja joskus saattanut jopa liittää kuvan itsestäni vähissä vaatteissa, esim. seksikkäissä alusvaate -hepeneissä. Ja sit laittaa just kaikkia vihjaavia hymiöitä ";) ;P ;D <3" ja näin.

Laitan tähän ny pienen esimerkki tekstarin, millasia ite saatan lähettää:

"Mua himottaa.. Haluun et laitat mut voihkimaan, kun tuut töistä kotiin. Ootan sua makkarissa, hmm... ;P Leiki mulla, ota mut väkisin, pure mua, ota mun hiuksista kii..mmm...pane mua! Grrr, en jaksa oottaa enää ;)"

Tos ny vaan tommone kuiva esimerkki, mut jos joku jotain hyötyis tästä :)

Vierailija

Hui kauhistus miten tökeröltä kuulostaa tuhmat puheet suomeksi. Itselläni on siis britti avokkina ja englanniksihan sitä tulee puhuttua tuhmia. Sano tyyliin, et hänen ajattelemisensa saa sut märäksi tmv. Haluat hänen kovaa kulliaan todella paljon just nyt. Suomeksihan tuo kuulostaa kamalalta mutta englanniksi paljon seksikkäämpi, ainakin omaan korvaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat