pelimies

Vierailija

Erosin poikaystäväni kanssa vähän aikaa sitten. Joka kerta kun eroamme, hän alkaa kirjottelemaan valehtelematta ainakin 5 eri naiselle, ja koittaa iskeä heitä. Ja jos joku vaan suostuu viereen ottamaan, hän tietysti menee. Mistä moinen? Hakeeko hän jotain hyväksyntää tälläisellä käytöksellä? Vai mistä johtuu? Hän rakastaa minua, mutten enää pystynyt olemaan hänen kanssaan, koska hän petti minua. Onko hän ikuinen pelimies, vai onko vielä joskus tulevaisuudessa toivoa että hän aikuistuisi?

Kommentit (2)

Vierailija

No eiköhän tuo nyt ole jo ihan selvää, jos olette monta kertaa eronneet, että mies on peluri tai sitten pelkuri. 

Mistä syistä olette eronneet? Miltä tuntuu, että mies yrittää muita naisia heti eron jälkeen? Monestiko olette eronneet? Kuinka pitkään olette erossa, kunnes palaatte yhteen? 

Monelle on tärkeää varsinkin jätetyksi tulleena todistella itselleen ja muillekin omaa viehätysvoimaansa, ja siksi hypätä lakanoista toisiin, jos se vain on mahdollista. Yleensä tälläinen kuitenkin loppuu jossain kohtaa. Ja jos olette monta kertaa eronneet ja palanneet yhteen ja olet kertonut miltä tuollainen toiminta sinusta tuntuu, niin luulisi lopettaneen jo typerehtimisen, jos muka oikeasti rakastaa... tuskinpa tuollainen ihminen edes tietää, mitä rakkaus tarkoittaa, joten en siihen ihan hirveästi luottaisi, että sanoo noin.

Sitten on tietysti näitäkin ihmisiä, jotka eivät vain osaa olla yksin, eivätkä todellisuudessa ole koskaan miettineet millaisen suhteen ja ihmisen haluaisivat. Tästä syystä heille kelpaa melkein kuka vain ainakin sänkyseuraksi ja heistä ei ole ollenkaan väärin sinkkunakaan pyörittää montaa ihmistä kerralla. Kai se on jotain itsetunto-ongelmaa, ettei tiedä mitä haluaa ja osaa vaatia sitä edes itseltään, vaan kaikkea ajaa pelko yksinjäämisestä. Jolloin sitten parisuhteeseenkin kelpaa melkein kuka tahansa, joka on siedettävän näköinen ja edes jossain määrin samoilla aaltopituuksilla. 

Vierailija

en todella tiedä miksi olen sellaiseen ihmiseen aikaani kuluttanut. elänyt siinä uskossa että hän vielä joskus muuttuisi. Monesti olen sanonut että tuollainen käytös sattuu eron jälkeen, ja hän on vsin tokaissut "helpottaa oloa". ja erottu ollaan todella monta kertaa. Otan hänet aina takaisin koska luulen että mies muuttuisi, ja niin hän aina lupaa mutta todellisuudessa ei muutu. Tämä alkaa jo pitemmän päälle tuntumaan aika raskaalta.. Hänen kaverinsa tulevat minulle kertomaan kuinka monta naista hänellä on taas pyörityksessä. Koskaan hän ei ole seurustellut kenenkään muun kanssa niin pitkään kuin minun. En tiedä mitä hän ajaaa tällä käytöksellä takaa. Ja hän myös eron jälkeen aloittaa piilovittuillun joka ärsyttää minua suunnattomasti ja hän tietää sen varsin hyvin. Kaikenlisäksi Asun pienellä paikkakunnalla ja valitettavasti meillä on melko samat kaveripiirit.. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat