Itsetyydytys ja sormetus turhauttaa

Vierailija

Olen 18-vuotias nainen ja minua on alkanut häiritä se, että kun itsetyydytän tai mies sormettaa minua, tietyssä vaiheessa alkaa tuntua siltä ettei enää vain kestä sitä nautinnon ja kiihottumisen määrää, eli ns. tulisi orgasmi, mutta sitten se ei vain tule. Eli olo jatkuu vain semmoisena etten vaan kestä enää yhtään kauempaa, paikat alkaa mennä liian helläksi klitoriksen hieromisesta ja sitten onkin lopetettava. Onko se vaan etten tulekaan saamaan orgasmia? Sillä tuo ''en kestä enää'' olo alkaa tuntumaan jo pitkittyneenä hyvin epämukavalta, ja pakko pyytää miestäkin lopettamaan sormetus, koska mitään ei tapahdu ja sama itsetyydyttämisen kanssa. Sitä oloa on jotenkin vaikea kuvailla, kiemurtelen ja värisen ja olen erittäin kiihottunut, mutta ei siinä ikuisuutta jaksa samalla ololla vain kiemurrella ilman mitään lopputulosta, etenkin kun kosketus pikkuhiljaa alkaa tuntumaan jo inhottavalta. Onko muilla mitään samanlaisia kokemuksia tai neuvoja?  

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostaa tutulta, joskin useimmiten saan orgasmin. Välillä ongelmana on, että olen liian kuiva (johtuu e-pillereistä) ja tuloksena on, että mies joutuu lopettaa kesken ja paikat on hellänä. Itse pyydän miestä antamaan suuseksiä, joskus sekään ei auta. Turhauttavaa, rasittavaa, vaikka halut on katossa niin hommaa ei pysty viemään loppuun asti.

Neuvoja kaipailisin myös tähän tilanteeseen!

Vierailija

Mulla on täysin sama ongelma! En ikinä saa varsinaista orgasmia, mutta nautinnon tunne on niin suuri, etten sitä erityisemmin kaipaa. Tosin nautinto menee nimenomaan aina niin ihanaksi ettei sitä enää kestä ja jaksa. Ärsyttää kun samalla nauttii ja samalla "sattuu". En tiedä mitä asialle pitäisi tehdä vai pitäisikö mitään. Tosin ei se sinänsä mitään häiritse, turhauduttaa vaan, kun ei tule sitä hemmetin orgasmia.

Vierailija

Oon nyt ite vähän hämmentyny, kun mulla on toi sama fiilis periaatteessa heti orgasmin jälkeen. Paikat tulee iha yli herkiksi, että melkeimpä mikä vain jo sattuu. :O

Vierailija

Itellä kans sama tunne. Tuntu ettei kestä enään ja pakkolopettaa, mietin kans että miks en pysty jatkaan ja saa orgasmia mutta nyt myöhemmin olen tajunnut että sehän taitaa just olla se orgasmi ja sen jälkeen ei välttämättä tee enään mieli jatkaa. En sit tie oonko aina saanut orgasmin ja en oo vaan tajunnu :D vai aloinko saamaan kun en enään asiaa niin paljon miettiny ja tein vaan mikä tuntu hyvälle ja niin kauan kun huvittaa enkä "pakottanu" itteeni jatkaan.

Vierailija

Parilla edellisellä on tosi hyvä pointti! Ehkä olette saaneet orgasmin, mutta jostain syystä ne ovat olleet niin pieniä, tai ei välttämättä edes pieniä, vaan että ne ovat tuntuneet enemmän päässä, eikä niinkään kehossa, joten ette ole tajunneet niiden olevan orgasmeja. Voi myös käydä niin, että on todella kiihottunut, mutta yhtäkkiä tunne lopahtaa ja kosketus alkaa tuntua pahalta, eikä orgasmia kerta kaikkiaan tule. Vaikea sanoa kummasta on kyse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat