Verisure, kokemuksia? Apua opinnäytetyöhön!

Vierailija

Moi! Olen kohta 20-vuotias turvallisuusalan opiskelija jolla on opinnäytetyö jäänyt roikkumaan taakaksi ja valmistuminen on enää siitä kiinni! 

Nyt siis kaipailisin apua teiltä rakkaat naiset(ja kai tätä jotku miehetki selaa)! Onko kellään kodissaan tuota Verisure Oy:n(ent. Securitas Direct Oy) turvajärjestelmää palveluineen?? Tai onko joku töissä kyseisessä yrityksessä? Jos vastasit jompaan kumpaan tai molempiin kysymyksiin kyllä, voisin haluta esittää sulle pari kysymystä.

Nimeäsi ei julkaista ellet välttämättä halua. Vain ikäsi ja paikkakunta jossa asut/työskentelet Verisure Teamissa.

Työntekijöille esittäisin kysymyksiä työtavoista ja asiakkaiden reaktioista, tavoitteista ja suunnitelmista.

Laitteiston ostaneilta taas laitteiston toiminnasta, hyödyt/haitat, tunnepuolen asioista hieman.

Itse työskentelin hetken aikaa ko. yrityksessä mutta kuukauden jälkeen totesin että ei ole minun hommaa se. Kuitenkin yrityksen asia ja tuote on turvallisuusalalla huippu luokkaa joten kodin turvallisuus jäi kiinnostamaan ja aloin tehdä siitä opinnäytetyötä. 

Jos koet kiinnostusta vastata pariin kysymykseen laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen pauliina.lansman@hotmail.com niin lähetän sulle pari kysymystä joihin toivon vastauksia :)

Kiitos!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat