Uusia ystäviä oulun seudulta

Vierailija

25-vuotias, avoliitossa elävä naikkonen oulusta kaipaileepi uusia ystäviä ja tuttavia harrastuksiin, shoppailuun, kahvitteluun jne. Tällä hetkellä harrastan jonkin verran jumpassa käyntiä ja koiran kanssa lenkkeilyä. Oisi kivaa saada seuraa esim. kuntosalille :)

Kommentit (13)

Vierailija

Heippa! täällä olisi 20v tyttönen, kans oulussa ja avoliitossa asuva. Tykkään liikunnasta, joten ei oo vaikee houkutella lenkille, jumppiin taikka sinne salille... kahvittelu ja shoppailu kuulostaa myös hyvältä :) koiraa en omista, mutta pidän kyllä niistä ja mielelläni rapsuttelen. Mun meili: tyty92@luukku.com

Vierailija

Joo itellekki seura kelpais. Yksin asun Oulussa, ikää 21v, koiraa ei ole:D, mutta jumpassa käyn sillon tällön ja useemminki vois kaikkee hauskaa tehä muitten kans! Ei hirveesti tuttuja ja kavereita täälä ole. Oma seura jo tympii...

Vierailija

Täällä myös yksi kaveriseuraa kaipaileva! :)

Olen pian 26-vuotias neitokainen. Asun avomieheni ja kissan kanssa Metsokankaalla. Seuraa kaipaisin shoppailuun, kahvitteluun, kuntoiluun yms. Yhteyden muhun saa osoitteesta sanpulkk@gmail.com

Vierailija

Heippa! :)

Olen 22-vuotias nainen Oulusta ja työskentelen kaupanalalla hyllyttäjänä. Muutin viime kesänä tänne eikä ole vielä ihan hirveäasti tuttuja täällä. Päivät kuluu avomieheni kanssa ja kuntosalilla sekä ulkoillen. Kotonakin viihdyn hyvin sohvalla tai touhuamassa jotakin.

Kirjoittele ihmeessä takaisin, niin tutustutaan! :)

Terv. Helena

Vierailija

Heijsan!

Olen 21-vuotias nainen Oulusta. Asun avomieheni ja koiramme kanssa omakotitalossa välivainiolla. Olisi mukava saada kaveria jumpalle tai lenkille. Myöskin voidaan shoppailla ja käydä kahvilla. Meilaile osoitteeseen jen.antt@suomi24.fi

Vierailija

Heei!  Oon 92-vuosimallia oleva nainen Oulusta(keskustasta). Kaipailisin uusia ystäviä, jonka kans pystyy juttelee ihan kaikenlaisista asioista, leffaseuraksi,kahville,salille,keikoille tai mihin vaan. Oon luonteeltani sosiaalinen,empaattinen,huumorintajuinen ja luotettava. Viestiä voi laittaa osoitteeseen h0lly92@hotmail.com

Vierailija

Itse olen 20-vuotias nainen. Olen muuttamassa Ouluun elokuussa ja olisi enemmän kuin mukavaa jos olisi jo valmiina siellä ystävä, jonka kanssa voisi jutella huolista, murheista, turhista toiveista ja sitten tietysti kevyemmistä aiheista ja kenties nauraakin vielä! =D 

Elokuussa esimerkiksi olisi mukava jos olisi ystävä, jonka kanssa käveleskellä vaikkapa puistossa tai käydä piknikillä kera 10 litraa mansikoita ja pussillinen cashew-pähkinöitä. Sitten varsinaisten syyssateiden aikana litkiä kaakaota ja puhella vaikkapa oman elämän kehittämisprojektista hyönteisten keräilyyn asti. Shoppailureissulla mukana olevaa vaatekriitikkoakaan en pahana pitäisi. Markettien alelaarien katsastaminen ja todellisten löytöjen tekeminen halvalla voisi myös olla mukavaa puuhaa ystävän kanssa. 

Etsin siis sellaista monitaituripakkausta ystäväkseni, joka yhtenä päivänä osaa kastaa vaahtokarkkeja suklaakastikkeessa, toisena päivänä tehdä surkuhupaisia löytöretkiä ja löytää 10 paria sukkia vain 3:lla eurolla (!!) ja kolmantena päivänä pohtimaan elämän mielekkyyttä. Sellainen persoonallinen, mutta ei missään nimessä täydellinen ihminen olisi makuuni. 

Täytynee vielä se sanoa, että ujoihin ihmisiin tutustun mielelläni. Olen joskus itsekin ujoileva. Varsinkin silloin kun keskityn 100 %:sti jännittämään jotakin tilannetta. Toisinaan taas olen rohkea kuin sotilas sotatantereella. Minä olen kuitenkin antanut itselleni luvan olla sellainen kuin olen ja sehän minusta juuri minut tekeekin.

Jos kiinnostuit niin ota ihmeessä yhteyttä. 
Osoite: osoitteeni@luukku.com

Vierailija

Täälläkin olisi yksi kavereita haluava :) oon 21-vuotias nainen, muutin vasta poikaystäväni luo ouluun. Kavereita olisi kiva saada ihan vain juttuseuraksi, lenkkeilyyn, shoppailuun, baareiluun ym. 

Viestiä voi laittaa maarit_@luukku.com

Vierailija

Hei. Olen 26 vuotias naikkonen oulusta, muutin joulukuussa tänne avomieheni luokse asumaan. Käyn töissä, mutta ystäviä ei ole vielä löytynyt. Meillä on koira, jonka kanssa tulee käytyä lenkillä, mutta olisi mukava saada ystäviä joiden kanssa käydä vaikka shoppailemassa, kahvilla tai ihan mitä vaan mukavaa ajanvietettä :) mies käy kolmivuoro työssä eli olen aika paljon yksin koiran kanssa kotona.           

Olen huumorintajuinen ja sosiaalinen ihminen, ja tykkään keskustella maailman menosta tai ihan mistä vaan :)

Jos kiinnostaa niin minut tavoittaa sähköpostilla: zeni987@luukku.com

Vierailija

Heips! Täällä etsii uusia kavereita lenkille, kahvitteluun, kirppiskierroksille tai muuten vain ajan viettämiseen 25-vuotias nainen. Päivät vietän töissä mutta viikonlopuille ja miksei arki-illoille olisi kiva löytää kavereita :)

menninenhei@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat