Mitä eksän päässä liikkuu?

Vierailija

Erottiin n. pari vkoa sitten eksän kanssa, seurusteltiin n. 4 kk. Se jätti mut ja sanoi ettei nää meillä yhteistä tulevaisuutta vaikka mun kanssa onkin ollut hyvä olla. Ero oli mulle tosi vaikea, koska tosissani pidin tyypistä ja ajattelin että siitä ois voinut tulla jotain. Musta tuntui ihan petetyltä ja hyväkskäytetyltä, kun eksä puhui siitä miten etsii täydellistä suhdetta ja ihmistä. Yritin saada sen tajuamaan ettei sellasta ihan oikeasti tule koskaan. Suhde vaatii paljon työtä ja toisen hyväksymistä.

Noh... Luulin eroa seuranneina päivinä, että jätkä on vaan tyytyväinen päätökseensä eikä tosiaankaan kaipaa mua eikä tule kaipaamaankaan. Olen itse yrittänyt pitää siihen etäisyyttä enkä ole oma-alotteisesti tekstaillut tai soitellut. Nyt se on kuitenkin alkanut kyseleen, että mitä teen (viikonloppunakin molempina iltoina) ja yhtenä päivänä kertoi ettei oo oikein tyytyväinen yksin olemiseen.

En tiedä mitä tästä kaikesta pitäis ajatella? Oon koittanut vaan olla elättelemättä mitään toiveita yhteenpaluusta ja miettinyt, että toi menee varmaan sillä ohi kun alunperin vaikutti niin varmalta päätöksestään. Itse olisin valmis yrittään jos tietäisin, että sekin on, mutta tää koko tilanne on harvinaisen raivostuttava.

Kommentit (6)

Vierailija

Ymmärrän tilanteesi täysin! Mies jätti ja parin viikon päästä halusi palata yhteen. Koska rakastan miestä, palasimme yhteen. Ero oli vaikea, tunsin että mies pelleilee kanssani ja olen pelkkää seksiä hänelle. Olen tyytyväinen päätökseeni, koska nyt olemme jälleen onnellisia yhdessä. Jos harkitset yhteenpaluuta ja myös mies haluaa sitä, ehdotan, että etenette rauhallisesti, sinun ehdoillasi. Teet selväksi miehelle, mitä haluat häneltä ja suhteelta. Itse "jouduin" sanomaan miehelle suorat sanat, mitä tunsin ja mitä halusin, vaikka saatoinkin loukata miestä (hankin kyllä loukkasi minua mutta silti.) Myöhemmin sanoi, että hyvä kun kerroin suoraan, koska ei itse olisi välttämättä asioiden oikeaa laitaa ikinä tajunnut. 

Tee niin kuin sinusta tuntuu parhaalta, mutta kuuntelee omaa sydäntäsi!

Vierailija

Komppaan edellistä. Tosin pahoin pelkään, että on olemassa sekin vaihtoehto, ettei mies vaan osaa olla yksin ja haikailee siksi sinun perääsi. Saatan toki olla väärässäkin ja hän haikailee nimen omaan sinun perääsi, eikä vain jonkun seuran perään, jottei hänen tarvitsisi olla yksin. Ei nimittäin olisi ensimmäinen mies joka soittaa exälleen, koska ei sattunut löytämään viikonlopuksi muuta seuraa.

Muista, että eroamisellenne oli syy. Mieti/miettikää tarkkaan ovatko nämä syyt nyt kadonneet, vai ovatko ne yhä jollakin tasolla läsnä? Mitä jos tyyppi päättää taas muutaman kuukauden päästä, ettei teillä ole tulevaisuutta?

Kuten edellinen kirjoittaja totesi, keskustelkaa ja käykää molemmat selvästi läpi kaikki ne asiat joita suhteelta haluatte. Käykää läpi myös suhteen yhteiset pelisäännöt ja edetkää ihan rauhassa, älkääkä suinpäin sännätkö takaisin suhteeseen. Anna hänen anella sinua takaisin ja vaadi kunnollista anteeksipyyntöä. Pelkkä "nähtäiskö vkl?" ei hyvitä sitä tuskaa jota olet eron jälkeen kokenut.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi

Vierailija

-AP-

Tilanne on nyt vähän edennyt... Pidin etäisyyttä enkä ottanut oma-alotteisesti juurikaan yhteyttä mieheen. Viikonloppuna se sitten sanoi, että oon tervetullut kattoon leffaa sen seuraks.

Katottiin leffa enkä ite tehny mitään alotetta mihinkään suuntaan. Kun olin lähdössä kotiin niin se sitten otti kädestä kiinni ja alko silitteen ja halaan yms. Lähdin sit kuitenkin jonkun ajan kuluttua kotiin ja seuraavana aamuna se laitto viestiä ja kysy lähtisinkö sen kanssa ulos (urheileen). Käytiin ulkona ja sen jälkeen menin sen luo ja vietinkin siellä sit oikeastaan loppupäivän. Se käyttäyty tosi ihanasti ja oli hieman samanlainen kun joskus alkuaikoina kun tavattiin.

Oli tosi ihana viikonloppu ja nyt vaan toivoisin, että voitais jatkaa tästä eteenpäin kaikessa rauhassa. Syy meidän eroon oli se, että mies sanoi ettei usko et tästä jutusta tulee mitään suurempaa. Se on kärsinyt jo useita vuosia jonkunlaisesta sitoutumiskammosta, pakenee aina kun juttu alkaa muuttua vakavemmaks vaikkei ihmisessä oiskaan mitään vikaa. Toivon, että se ois alkanut miettiin asioita vähän toiselta kannalta. Samalla taas toisaalta pelkään, että se tekee saman uudelleen. :'(

Vierailija

eron jälkeen mies alkoi ehdotella yhteen palaamista, käyttäytyi tosi ihanasti, sanoi ihania asioita yms. ja lopulta palasimme yhteen ja olen tyytyväinen ratkaisuumme.

sinuna varmistaisin, että mies todella halua sinut, eikä vain sen takia ettei osaa olla yksin. mies saattaa lämmitellä sinua ja huomata ettei halua mitään vakavempaa, kuten itsekin tuossa jo sanoit. mieti tarkasti, mitä teet ! 

Vierailija

Miten kauan teillä kesti tuo, että mies otti jälleen yhteyttä? Ja miten olette voineet jatkaa normaalisti sen jälkeen, eikö pelota että se tekee sen taas, sanoo että lopetetaan tää?

Vierailija

Mun eli aloittajan tapauksessa meni hieman alle kuukausi. Tosin oltiin sinäkin aikana jonkun verran yhteydessä ja se kyseli välillä kuulumisia vaikka itse yritin vältellä ees yhteydenpitoa.

On tää ollut ahdistavaa ja mulla tulee välillä sellanen paniikinomainen tunne jos mulle muistuu mieleen ne hetket kun se kertoi ettei halua enää jatkaa tätä. Eli pelottaa kyllä, mutta oon koittanut ajatella, että mitään ei voi saada jos ei koita ja sama tilanne saattaa olla edessä ihan kenen tahansa kanssa (vaikka sit kyseessä oiskin joku uus tuttava).

Seurustelusta ei olla sovittu mitään eikä olla puhuttu asiasta muutenkaan. Ollaan vietetty aikaa taas yhdessä ja tehty asioita samoin kun ennen. Ja onhan se useampaan kertaan sanonut, että mun kanssa on hyvä olla ja tykkää kun oon sen luona. Mutta päivä kerrallaan tässä mennään enkä vielä toistaseks uskalla ajatella asioita juurikaan pidemmälle.

-AP-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat