Treeni Gwyneth Paltrowin tapaan-Tracy Andersonin kanssa

Kommentit (11)

Vierailija

Oli aivan pakko testata heti tätä kuin luin tämän. Aivan mielettömän mahtava treeni, kiitos Madde! :) Mukavaa sunnuntaipäivää sinne!

-Anni

Vierailija

Jeee mahtavaa etta muutkin innostuivat tasta. itse en edes viela ehtinyt koko ohjelmaa vetaa lapi, mutta huomenna koitos edessa:) mahtavaa ja energista viikkoa Anni:)

Vierailija

Mulla on Tracy Andersonin Metamorphis (Hipcentric) treenivideo, jossa treenataan erityisesti reisiä ja peppua. Hiki ei tule, mutta lihaksissa tuntuu.  Treeni kestää noin puoli tuntia ja se aikaa menee nopeasti ja sitä on oikeesti kiva tehdä :) Suosittelen!

Vierailija

Oo kiitos paljon vinkista:) Muistan joskus katsoneeni naita videoita Tracysta mutta en ollu aivan vakuuttanut hanen tyylistaan treenata. Mutta entista vakuuttuneempi olen etta nama toimivat:)

Vierailija

Hauska nähdä, että Tracy liikkuu samalla tavalla kuin Madonna uusimmissa musiikkivideoissaan. Kumpi sitten kopioinut kumpaa. ;) Liikkeissä on paljon Callanetics-tyylin kaltaisia liikkeitä tosin hieman eri idealla toteutettuja. Taidanpas kokeilla nämä huomenna läpi. Kiitos hauskasta blogista. :) 

T. Miia 

http://www.miikkulaisen.com/

Vierailija

Hih joo Tracyn tyylin kylla tunnistaa heti.:) ja tosi kiva etta jatit kommenttia niin loysin myos sinun blogisi:) Niin usein tuntuu etta selailee samoja lapi ja innoissani otan aina uusia vastaan:)

Vierailija

Moi, mä tein tän näin sunnuntai ratoksi, ja pitää kyllä sanoa, että tuntui!:) vaikka käyn aktiivisesti salilla niin tässä likkeet oli sen verran erilaisia, että ne kyllä tuntui. vaikuttaa hyvältä treeniltä!

Anna

Vierailija

Hih joo uskon:) Ekan videon jalkeen taallakin mietittiin etta apua kuinka paljon naita on lisaa:) kiva siis etta on ollut tehokasta vaihtelua!:)

Vierailija

Onko kenestäkään muusta tuo vatsalihastreeni hankala? Treeni on ihanan tehokasta mutta tuossa kohtaa putoan auttamatta kärryiltä =D olenkin tehnyt niin että treenaan vatsat omaan tahtiin isolaatiolla mitkä ovat tanssimisesta tulleet tutuksi

Vierailija

Kiitti tästä!! Oon löytänyt vasta hetki sit tänne... Ja ootko muuttanut usaan ihan vain rakkauden perässä vai muuten? Kiva blogi!! :))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat