help me!

Vierailija

tarvitsisin mielipiteitä! olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa yli vuoden ja hän lähti vähän aikaa sitten inttiin.. juuri ennen inttiin lähtöä kuulin ystäviltäni että poikaystäväni on pussaillu Ja viettänyt iltoja muitten naisten kanssa baarissa meidän suhteen alkuajoilla.. hän sanoo sen olleen väärin ja että hän on ymmärtänyt että voi menettää minut jne mutta välillä hän sanoo häpeävänsä minua.. hän on suunnitellut kuitenkin tulevaisuutta minun kanssa, mutta välillä hänestä ei ota selvää haluaako erota vai ei.. oon kyllä pettynyt häneen sillä kuulin pettämisestä minun ystäviltäni enkä häneltä itseltään, eli periaatteessa hän on salaillut ja valehdellut minulle vuoden.. rakastan häntä ylikaiken, mutta onko se sen arvoista? oon ihan pihalla joten rakkaat ihmiset tarviin mielipiteitä! :/

Kommentit (1)

Vierailija

Mitä tarkoitat suhteen alkuaikoja? Viikkoja vai kuukausia? Oliko suhteenne jo silloin vakavaa ja olitte sopineet, ettette tapaile toisia?

Mikäli tapahtuneesti on oikeasti aikaa lähes vuosi, eikä vastaavaa ole sen jälkeen tapahtunut antaisin anteeksi, mikäli poikaystävä on oikeasti tapahtuneesta pahoillaan.

Mit taas tähän häpeämisjuttuun tulee, niin toki siitä on oikeus loukkaantua, mutta eiköhän me kaikki välillä saada hävetä läheisiämme. Et selittänyt sen suuremmin miksi hän sinua häpeää ja onko tämä häpeä jatkuvaa, joten en osaa sen suhteen sen enempää sanoa.

Sinuna nyt keskustelisin miehesi kanssa ihan rauhassa ja selvittäisin, että haluaako hän olla yhdessä sinun ja vain sinun kanssasi, vai ei. Me kun emme voi sitä valitettavasti tietää. :)

ps. Olen joskus kuullut väittämän, että jos suhde kestää intin, se kestää melkein mitä vain. En välttämättä ihan allekirjoita, mutta pointtina tässä lienee se, että intti saattaa olla miehille todella raskasta aikaa sekä fyysisesti, että henkisesti ja sekin saattaa olla osa syy siihen, miksi miehesi saattaa vaikuttaa esim. etäiseltä, tai väsymyksen takia kiukkuiselta tms.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat