miksei se soita :(

Vierailija

Mulla on ollu jonkinlainen suhde ex-työkaveriini muutaman kuukauden mutta nyt oon kokenut jo kahdet sellaiset oharit, että meidän piti nähdä mutta mitään ilmoittamatta oon saanut tyytyä odottelemaan turhaan soittoa tai mun soittoihin näkemisen päivänä ei olla vastattu. Nyt taitaa olla kolmannet oharit tulossa ja ahdistaa.

Niin, miksiköhän tässä roikun, NO SE ON NIIN KUUMA. Meidän pitäis nähdä oikeestaan vasta huomenna, se soitti mulle viime viikolla että onko mulla viikonloppuna mitään ja mä suostuin että lähdetään ulos lauantaina. Eilen ohikulkumatkalla kahvilan ohi joka on ex-työpaikkani, huomasin että tyyppi oli töissä, joten pistäydyin sitten kahvilla ja hän vahvisti että joo nähdään huomenna (vaikka siis piti nähdä lauantaina mutta ei sekään olis haitannut että tänään nähtäis..:D). No, soittoa ei kuulu ja mua ahdistaa. Joo, ilta on sinänsä vielä nuori mutta sorruin sitten laittamaan sille tekstarilla että ikävä on. Nyt jos se tekee oharit kolmannen kerran, mä en jaksa.... Aiemmilla ohari-kerroilla oon vaan kylmästi ollut ottamatta siihen yhteyttä siihen saakka kunnes hän itse on sen tehnyt, mutta en mä taida jaksaa tällaista leikkimistä enää, sattuu ja kohta itkettää...taitaa olla ainoa vaihtoehto ensi kerran kun hän tekstaa/jos tekstaa (no, tähän saakka ainakin on taas kummasti ilmestynyt kuvioihin muutaman viikon päästä) että mä en vastaa. Se tulee vaan olemaan vaikeeta ja siksi en tähänkään saakka ole siihen pystynyt, koska mulla ei ole muuta säpinää mieskuvioissa nyt ja tää tyyppi on vaan NIIN kuuma. Miten mä saan voimaa pitää pääni ja lopettaa tän??

Kommentit (5)

Vierailija

Vastaus kysymykseesi on vallan yksinkertainen: mies ei soita, koska hän ei ole kiinnostunut sinusta, ainakaan tarpeeksi. Ei ilmeisesti edes ystävänä, koska ei kai kukaan oikea ystävä tekisi ohareita siitä ilmoittamatta? Sitähän minäkin.

Ethän sinä oikeasti haluaisi olla miehen kanssa vain hänen ulkonäkönsä takia? Ethän? Nyt unohda se tyyppi, äläkä anna hänen enää tehdä yhtiäkään ohareita. Olet ansainnut miehen joka pitää lupauksensa ja vie sinut ihan oikeasti treffeille! :)

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi

Vierailija
Tiuviu

Vastaus kysymykseesi on vallan yksinkertainen: mies ei soita, koska hän ei ole kiinnostunut sinusta, ainakaan tarpeeksi. Ei ilmeisesti edes ystävänä, koska ei kai kukaan oikea ystävä tekisi ohareita siitä ilmoittamatta? Sitähän minäkin.

Ethän sinä oikeasti haluaisi olla miehen kanssa vain hänen ulkonäkönsä takia? Ethän? Nyt unohda se tyyppi, äläkä anna hänen enää tehdä yhtiäkään ohareita. Olet ansainnut miehen joka pitää lupauksensa ja vie sinut ihan oikeasti treffeille! :)

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi

Täysin samaa mieltä! Mulla on kans kokemusta miehestä joka oli aina ensin kiinnostunut kahvittelemaan ja näkemään mua, sitten kohta hävisi mystisesti 2-3 viikoksi, jonka jälkeen taas palasi innokkaana hengaamaan mun kanssa.

Mielenkiintoisinta näissä katoamistempuissa oli se, ettei kaveria mukamas yhtäkkiä saanu kiinni millään, ei tekstareilla eikä feisbuukilla. Tosiasiassa se varmasti näki ne kaikki viestit, mut se vaan leikki mun kanssa. Ja mä olin niin epätoivoisen ihastunu siihen et yritin vaan jatkaa. Kunnes eräänä päivänä tajusin et mä en jaksa enää ja haluan jonkun joka HALUAA olla mun kanssa. Kummallista kyllä, sen jälkeen kun luovuin tästä kaverista (en pitäny enää yhteyttä), alkoi sieltä tulemaan yhteydenottoa enemmänkin. Mut hei, mä olin päätökseni tehny ja sillä selvä!

Eli pysy tiukkana vaan! Kaveri joka tekee kolmet oharit, ei kyllä kuulosta hyvältä. Ansaitset miehen johon voi luottaa ja joka ottaa sut tosissaan, tämä mies ei kuulosta sellaiselta.

Vierailija

MÄ VEIKKAAN  ET SILL ON JO JONKINSORTIN TYTTÖYSTÄVÄ JA ET TÄÄ MIES  ON KUUMA PLEIJERI. SE EI VARMAAN ITEKKÄÄN TIIÄ MITÄ HALUAA. MUTTA SUA SE VEDÄTTÄÄ EHDOTTOMASTI TAVALLA JOS TOISELLA. ÄLÄ LANNISTU,VIKA EI OLE SINUSSA, VAAN SIINÄ PIENESSÄ POJASSA, JOKA LEIKKII MIESTÄ. KANNATTAA HARKITA VÄHEMMÄN KUUMAA KOLLIA, JOKA ON HENKISESTI TASAPAINONEN, HYVÄNNÄKÖSILLÄ USEIN O JOTAI ISSUES. MUUTENKIN SITTEN KUIN OIKEASTI RAKASTUU IHMISEN NÄKEE SEKSIKKÄÄMPÄNÄ KU MITÄ OIKEESTI SAATTAA OLLA. MUT TOI KUNDI EI OO SUA VARTEN. MERI ON TÄYNÄ KALOJA, AS THEY SAY.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat