Suhteen etenemisestä..

Vierailija

Muutin joulukuussa uudelle paikkakunnalle ja saman kuun loppupuolella tapasin sattumalta paikallis baarissaerään nuoren miehen. Sattumaahan siis melkeinpä jokainen uuden ihmisen tapaaminen on, mutta tämä oli minusta siksikin hauska kun se oli ensimmäinen kerta kun ko kaupungissa kävin missään baarissa ja kun tää tyyppikin asui kumminkin toisessa kaupungin osassa niin hyvin osuttiin samaan paikkaan..

Siitä illasta asti ollaan siis tähän päivään asti pidetty yhteyttä aika tiiviisti ja käyty treffeillä ja nyt muutaman kerran päädytty sänkyynkin.

Ymmärrän kyllä että mies on selvästi musta kiinnostunut, mutta mua vähän hämää kun puhuttiin kuitenkin tuossa aikaisemmin että ihan rauhassa otetaan ja ihan tapailu pohjalta ja silti oon tyyliin tavannut jo miehen kaverit ja perheen (ihan kylään kutsui äitinsä itse, eli jotain on musta tälle puhunut) ja mies on mainitsi tässä reilu viikko sitten että jos ei muita tapailtaisi..

eli tästä on nyt mennyt reilu kk kun ollaan edes tavattu.. tai korkeintaan 1,5kk..

Olen itse aika hämmentynyt että näin paljon on kerinnyt tapahtua lyhyessä ajassa kun aikaisempien suhteiden alussa kaikki on tehty paljon rauhallisemmin. Ja sitten juuri tuo että "tapaillaan vain rauhassa" ja sit yhtäkkiä koko suku melkeen tietääkin musta jne..

En tiesä olenko ainut jonka mielestä asiat menee jotenkin liian nopeasti, kun olen itse aika varovainen liikkeissäni ja tapanani on ottaa ihmisistä kunnolla selvää ennenkuin uskallan luottaa sun muuta..

Kommentit (2)

Vierailija

Mies ainakin vaikuttaisi olevan tosissaan, tuskin muuten porukoilleen esittelisi sinua. Jos olisi jonkinlainen peluri niin ainakaan noin pian ei olisi tutustuttamassa teitä. 

Itse aloin seurustelemaan nykyisen avopuolison kanssa myös hyvin nopealla tahdilla. Netissä juteltiin vajaa kk, ennen kuin nähtiin ensimmäisen kerran livenä. Siitä ei mennyt kuin kolmisen viikkoa, kun päätettiin, että kai sitä vois ihan virallisestikin olla yhdessä. Ja edelleen yhdessä, onnellisena, saman katon alla jo 9kk. Että ei se nopea eteneminen automaattisesti korreloi epäonnistumisen tai kahden viikon suhteiden kanssa. 

Vierailija

Jos hyvältä tuntuu niin anna mennä vaan. Tuskinpas sä mitään häviätkään siinä, jos annat asioiden mennä vaan omalla painollaan :) Jos alkaa sitten tuntumaan kuitenkin että menee liian nopeasti asiat niin voithan sä aina sille myöhemminkin sanoa että nyt alkaa menemään liian lujaa ja että voitasko rauhoittaa tahtia.

Kannattaa aina tuoda omat mietteet esiin, yleensä ymmärrystä löytyy kun asian osaa oikein muotoilla. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat