Onko tämä suuri moka parisuhteessa?

Vierailija

Jätin vahingossa kertomatta avopuolisolleni että minulla on aikaisemmin ollut käytössäni e-pillerit. Minua kuitenkin vaivaa kauheasti se että jätin sen kertomatta. Syy miksi en kertonut on se että en halua puhua hänelle mitään edelliseen suhteeseen liittyvää koska itselleni tuli monesti paha mieli kun hän vahingossa möläytteli minulle edellisen suhteensa seksielämään liittyviä asioita.

Todennäköisesti tulen kertomaan hänelle lähipäivinä asiasta. Mietin kuitenkin että mitähän hän mahtaa olla mieltä.. Onkohan tämä kovin suuri moka?

Olemme suunnitelleet todella paljon yhteistä tulevaisuutta ja olen ensimmäistä kertaa onnellisessa parisuhteessa. Olemme molemmat onnellisia. En halua loukata hänen tunteitaan millään tavalla ja haluan että hän pystyy luottamaan minuun. En halua mitään kertomatta jätettyjä asioita välillemme.

Mitä olette mieltä että onko tämä paha moka parisuhteessa?
Onko kenelläkään ollut samaa tilannetta?

Kommentit (1)

Vierailija

Siis voi luoja... Hyvä parisuhde ja luottamus ei tarkoita sitä, että kaikki maailman jonninjoutavuudet pitäis kertoa toiselle.

En mä ainakaan koe asiakseni kertoa aiempia lääkityksiäni yhtään kenellekään tai sitä oonko käyttäny eksän kanssa kondomia vai en.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat