Uusia ystäviä Espoosta/ pk-seudulta! :)

Vierailija

Moikka, olen 27-vuotias neitokainen, joka on muuttanut Espooseen kuukausi sitten. Olen avoliitossa ja harrastan juoksua, koirien hoitoa ym. kokkailua ja kahvittelua. :) Pidän muodista, musiikista ym. Olen hieman hassu ja huumorintajuinen. :)

Tuntuu vain, että monet vanhat ystävät ovat jonnekin hukkuneet... jospa löytäisin uusia kavereita! :)

Kommentit (8)

Vierailija
waulau

Moikka, olen 27-vuotias neitokainen, joka on muuttanut Espooseen kuukausi sitten. Olen avoliitossa ja harrastan juoksua, koirien hoitoa ym. kokkailua ja kahvittelua. :) Pidän muodista, musiikista ym. Olen hieman hassu ja huumorintajuinen. :)

Tuntuu vain, että monet vanhat ystävät ovat jonnekin hukkuneet... jospa löytäisin uusia kavereita! :)

Vierailija

Moi!olen 28. v nainen vantaalta.olisi mukava tutustua !:)

asun 8v. kultaisennoutajani kanssa.harrastan lenkkeilyä ja välillä salia :)

Luonteeltani olen myös hyvin huumorintajuinen :)

kirjoittele :) ellu85@nettti.fi

Vierailija

Moikka! Täällä hiljattain Vantaalaistunut (mutta pk-seudulla ja Espoossa 5v. asustellut) syksyllä 25-vuotias nainen :) Asun tällä hetkellä kahden koirani kanssa, mutta tarkoituksena kohtapuolin muuttaa virallisesti yhteen avokin kanssa. Työpaikka on Espoossa, joten sielläkin suunnalla tulee liikuttua arkisin.
Saa kirjoitella tännekin päin, näytti hyvin mätsäävän teidän harrastukset ja elämäntilanteet omaani^^ :)

sinnallepostia@gmail.com

Vierailija

Heippa! laittakaa viestiä 25- vuotiaalle tytölle espooseen. Olen muualta muuttanut n. 3-v. sitten mutta en tunne täältä silti kuin työkaverit ja avokin.. perheeseeni kuuluu myös 2 kissaa ja koira. :) jos jotain kiinnostaisi lähteä vaikka terassilla tai mitä vaan, niin ilmoitelkaan itsestänne! mimmi25@outlook.com

Vierailija

Moikka! Vieläkö kaipailet/te uusia ystäviä Espoon alueelta? :)

Oon 28 v. ja asun myös avopuolison kanssa Espoossa. Harrastan myös juoksua, sisustamista, kahvittelua ja pyrin käymään myös salilla. Olisi kiva saada uusia huumorintajuisia kavereita esim. lenkkiseuraksi, kaupungille, kahvittelemaan, tms.

Saa kirjoitella henrikahei@hotmail.com

Vierailija

Moikka! 

Vieläkös kaipailet uusia kavereita espoon seudulta? Itse asustelen täällä myös avopuolison kanssa ja ystävät asuvat muissa kaupungeissa, joten heitä tulee nähtyä harvemmin.  Olen asunut täällä reilun vuoden ja myös töissä täällä espoossa.Itsellä myös hakusessa uusia kavereita espoon suunnalta lenkille, salille, leffaan, kahvittelemaan yms. Kaikkeen mitä kaveruus& ystävyys pitävät sisällään :) 

Ainiin, olen vuosimallia -83, mutta ajatuksenkululta nuorekas ja huumorintajuinen ;) 

Ota yhteyttä jos olet vielä kavereita vailla. On aina ilo tutustua uusiin ihmisiin.

-Henna

[/quote]

Vierailija

Heips! :) 

Itsekin juuri kesäkuun alussa Espooseen avokin kanssa muuttanut.. Nyt ois etsinnöissä lisää ystäviä ja uusia tuttavuuksia.. Harrastus kaveria, kun tarkoitus ois aktivoitua ja alkaa urheilla, mutta yksin oon niin laiska ja saamaton lähtee. Kerron itsestäni lisää, jos joku jaksaa vastailla. :) nelluska@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat