Kaveri seiraa Kuopiosta

Vierailija

Hei,

olen 24vuotias kätilöopiskelija. Olen kotoisin Tampereelta enkä ole Kuopioon muuton jälkeen onnistunut saamaan kunnon kaveri piiriä aikaiseksi. Kaipaisinkin nyt tyttö seuraa Kuopiosta.

Itse olen sosiaalinen, hyvällä tavalla outo :), huumorintajuinen, useimmiten järki ihminen joka tykkää tyhjänpäiväisestäkin jutustelusta. Elän parisuhteessa, lapsia meillä ei ole.

Pidän hirveästi leipomisesta, käsitöistä, lenkkeilystä koiran kanssa, uimisesta, kuntosalilla käynnistä, leffa illoista sekä toki ajoittain shoppailusta ja viihteelläkin käynnistä. Jonkinverran myös lukemisesta. Koulu vie toki myös paljon aikaa, tarkoitus olisi ensi syksynä valmistua.

Olisi mukava jos olisit suunnilleen samaa ikäluokkaa ja sinua kiinnostaisi edes vähän samanlaiset asiat.

Itse kaipaisin erityisesti seuraa salille tai lenkille, tai jopa luistelemaan näin talvisaikaan mutta nautin myös juustokakuntäyteisistä leffa illoista :) Eniten sitä kaipaa ihan omanikäistä tyttöseuraa.

Jos kiinnostus heräsi niin sapatti nakki (miuku) hotmail . com voi pistää viestii.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat