Ei maistu seksi ei...

Vierailija

Nyt olisi hyvät neuvot kalliit rakkaat ihmiset.

Olen jo pari vuotta kärsiny haluttomuudesta enemmän ja vähemmän. Välillä on tullu parin kuun jaksoja jolloin halut on katossa, mutta suurimmalta osin pelkän seksin ajattelu saa minut voimaan pahoin ja niskakarvat nousemaan.

Ja nyt tilanne on mennyt siihen että en enää kiihotu taikka kostu esileikin aikana, vaan se tuntuu häiritsevän. Kumppanini ystävällinen lähestyminen ja varovaisen "kysely" eli helliminen millä hän viittaa haluavansa seksiä, saa minut hermostumaan ja sisälläni huutaa ääni että lopeta, aivan kuin minut oltaisiin raiskaamassa. Ja minua ei ole ikinä pakotettu seksiin, ei todellakaan ole raiskattu tai muuta vastaavaa.

Lopulta useiden kumppanin yrityksien jälkeen luovutan ja suostun seksiin mutta se ei tunnu minun osaltani miltään (mieli ei ole siis mukana) ja odotan vain että mies saa hommansa hoidettua. Esitän aina silloin innostunutta, koska en tietenkään halua pahoittaa miehen mieltä.

Olen jutellut lääkärin kanssa, mutta jotenki aina vastaukset tuntuvat mielestäni vajanaiselta, kun saan aina vain; "Lopeta pillerit", "Enemmän esileikkiä", "Käytä liukastetta", "Puhu miehelles"

Totta, pillereiden lopettaminen EHKÄ auttaisi, mutta kaikki muut ehkäisy menetelmät eivät innostuta minua. Renkaaseen olin jo hitusen kallistunut mutta pillereiden lopettaminen ajatuksena tuntuu vaikeelta.. Ja olen jutellut kumppanini kanssa ja yrittänyt esittää eri toiveita, mistä EHKÄ SAATTAISIN kiihottua, mutta puihin on mennyt. Suhdetta en halua lopettaa todellakaan seksin takia, koska tämä mies on hyvin ymmärtäväinen ja semmonen jonka haluan olevan rinnallani. Tämä haluttomuus on ollut lähes jokaisessa suhteessani (yht 2 kpl + nykynen), paitsi toisessa suhteessa seksi oli mitä parasta ja itsekkin olin jatkuvasti halukkaalla tuulella, mutta itse suhde oli huono. Tappelimme aina pienestäkin asioista ja teimme asioista kärpäsestä härkäsen.

Olen kokeillut elämän muutosta, eli syödä monipuolisesti ja terveesti ja niitä ruokia jotka ns. lisää kiihotusta. Lisänny liikuntaa. Olen kokeillut maitohappobakteereja, koska epäillin kuivuuteni johtuvan siitä, mutta tuloksia ei näy.

Eli kaikkea on tullut tavallaan kokeiltua, mutta minulla alkaa ideat loppua... Pienikin vinkki, neuvo, apu olisi minulle suurikin apu, tähän vaivaani.

Tekstistä tuli vähän pitkä, mutta yritin ny kattavasti kertoa mitä on itse tullu kokeilta herättääkseni kiihkoni takaisin.

Vastauksia kaivaten
- EbaNsCu

PS. olen siis kohta 21v.

Kommentit (4)

Vierailija

Kuulostaa hieman siltä että seksiä on liikaa oikeasti. Kannittais ottaa ittelles pari kk omaa aikaa. sanot vaa miehelles et ny ei kykene, ei pysty. Jos ei ymmärrä, no tiedät kyllä. Pahinta parisuhteessa jälkeepäi katottuna on just se jos vaa on seksissä mukana vaikka ei olisikaan mukana. Seksi on kuitenkin niin paljon muuta kuin vain fyysistä liikuntaa. Suosittelen oikeasti että otat itselles aikaa. koko kehos huutaa että lopeta hetkeksi se mitä olet tekemässä. sama kuin olisit murtuneella nilkalla liikkeellä kokoajan treenaamassa, ny oma seksuaalisuutees huutaa jo taukoa.

Ota järki kätee ja sano miehelles kaikessa rauhassa että kulta ny pidetään tauko, ei enää pysty harrastamaan seksiä. Ja otat oikeasti kaiken sen ajan mitä tarvitset. Hoida itteäs. tuskin ep illereistä enää on kyse mutta voi olla, kannittaa kokeilla vaihtoa iha vaa vaikka pari kk. mutta veikkaan että sun tapauksessa tarvitset vaan lomaa seksistä. Se kannittaa ottaa. Halut palaavat kyllä vägitellen ,mutta eivät koskaan pakotettuina :). Naisellisuus on kaunis kukka josta kannittaa pitää huolta - oikeasti :) Rakasta itseäsi <3

merituuli

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Minä en kyllä tuosta viestistä osaa lukea, että seksiä olisi liikaa, en tiedä, miten edellinen kommentoija tuon käsitti. Vaikeaa tuohon on neuvoa, ei siihen ole mitään vippaskonsteja kun kyse on omista tunteista. Puhuminen auttaisi eniten, koska kyseessä on kuitenkin psyykkinen, eikä fyysinen ongelma. Kaikki kikat millä yrittää saada enemmän kostumaan kuulostaa vähän turhilta, kun ei se sitä ällöttävää tunnetta vie. Ymmärsin että kostuminen ei ole pääongelma.

Nautinnon teeskentelyllä tilanne pahenee, se on varmaa. Miten hyvin olette puhuneet? Ymmärrän että poikaystäväsi pettyy itseensä kun kuulee sinun inhoavan seksiä, mutta pakko siitä on puhua kunnolla, muuten asia ei muutu, koska kuulostaa siltä, että jotain psyykkistä lukkoa sulla on seksin suhteen. Et sitä itse tiedosta, että mikä siinä on takana, mutta jotain siellä on mitä itse on vaikea yrittää ratkaista. Ongelman ratkaisu on vaikeaa, joten ehkä kannattaisi kääntyä ammattilaisen puoleen.  Lääkäri ei tuollaiseen ymmärrettävästi voi auttaa, kun vaiva ei ole fyysinen. Oletko miettinyt psykiatria tms?

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ja siis tuolla kostumisjutulla tarkoitin, että vaikka se on ongelma, niin ensin pitäisi ratkaista se seksin vastenmielisyys ja sitten ehkä kostumisongelmakin poistuu. Että siihen kostumiseen itseensä ei kannata keskittyä vaan siihen, mikä siinä on taustalla.

Vierailija

Kiitos vastauksista. Pistivät kyllä pohtimaan ja harkitsemaan (positiivisena). :)

Olen nyt harkinnu että jos lopettaisin pillerit kokeiluksi pariksi - muutamaksi kuukaudeksi jos vaikka tosiaan ongelma on pillerit.

Mutta toi psykiatri oli uusi juttu. Kyllä olen siis kuullu jotain tuonlaisista psykiatreista, mutta en ole asiaa enempään tutkinu. Sitäkin voisi vakavasti harkita.

- EbaNsCu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat