Team Emilia & Elli

Vierailija

Huhhuuh eka viikko lähtenyt käyntiin kipujen merkeissä; maanantaina vedettiin kuulkaas niin kovaa että mun sykemittari sano eilen ensimmmäistä kertaa ikinä "lepopäivä, palaudu". Tein ensimmäiset sarjat negatiivisia leukoja: 10 x 4 luki ohjelmassa mutta en siihen ihan pystynyt. Ilokseni kuitenkin huomasin että kyllä ne muuten menee mutta sormiin sattuu hirveesti! Ratkasuna ostin hanskat, katellaan jos tää tästä lähtis helpottumaan. Nyt kuitenkin haba (!!), kyljet, olkapäät ja ojentajat on sen verran kipeitä että tänään jäi leuat harjottelematta. Oli jalkojen vuoro ja aijjaiii kyllä nekin varmaan huutaa kuorossa hoosiannaa huomenna mutta sitten on ainakin fiilis että on tehnyt jotain!

-Emilia

Kommentit (9)

Vierailija

Helou! Tällä viikolla tehtynä olis sekä alakropan, että yläkropan treenit ja alan huomaamaan jonkinlaista kehitystä, sillä toisin kun emilialla, mun lihakset ei ole pahemmin itsestään ilmoitelleet treenin jälkeen. Painoja ylös siis!! Kipuhan on kivaa.. Vai miten se meni :D 

Ja mitä punnerrushaasteeseen tulee, niin tekemistä riittää kyllä. Muutaman täydellisen saan tehtyä, mutta sanotaanko vaikka näin, että paketti ei tahdo pysyä kasassa niiden muutaman jälkeen ja peppu tahtoo pudota. Lisäksi tällä hetkellä matka suorilta käsiltä maahan, jos käsiltä kysytään, tuntuu samalta kun maasta kuuhun!! Ja ystäväni painovoima pitää tiukasti maassa kun pitäis puskea ittensä vielä ylös! MUTTA jostainhan se on lähdettävä! ;)

-Elli

Vierailija

Terveisiä killeriltä ABsolution tunnilta! Jos omistaisin sykemittarin, se olis varmaan julistanut mut kuolleeksi päätähuimaavan korkeen sykkeen takia!! Ihan huippu tunti, suosittelen! Avainsanana tehokkuus sekä vatsarääkin, että ajankäytön suhteen. Viikon rankimmat 30min, mutta ehdottomasti kaiken tuskan arvoiset! Vatsa kiittää :)

-Elli

Vierailija

Toissapäivänä tapasin PT:tä uudelleen ja ohjelmaan tuli lisäyksenä vatsat/punnerrukset TRX-nauhoilla. Huh mitä trapetsitaiteilua, mutta jälleen kerran tehokkuus huipussaan ;) Punnerruksia on tullut sen lisäksi treenattua bodypump tunnilla ja ohjelman vatsalihas osuuden yhteydessä. Tavoite häämöttää jo näkyvissä !! :)

-ELLI

Vierailija

Huhhuh, pieni tilannepäivitys voisi olla hyvä tähän väliin! Oon joko a) epäonnekas kun Aku Ankka b) harjoitellut väärin: Ensin meni selkä ja sitten meni rintalihas niitä leukoja treenatessa. Ärsyttää. Tää tapahtui tiistaina ja vieläkin tuntuu tosi inhottavalta kun  leukoja yrittää vedellä tai punnertaa. Noh, I'm not giving up vaikka se ensin siltä tuntukin... Värväsin urheilijapoikaystäväni mun leukavalmentajaksi, muuten tää BootCamp on tosi hyvällä mallilla. Kesäkuntoa lähestytään, oon huomannu jopa jotain kasvua jaloissa ja pepussa, jihhuu! Hauis on vieläkin yleinen läppä, mutta painot on kuulkaas jo tuplaantuneet siitä mistä lähdettiin ;)

Vierailija

Viimestä viikkoa viedään! Tää kulunut viikko oli ilmeisesti hyvin tehokas, kun sain mun sykemittariltakin jo onnittelut ja piristävän äännähdyksen: "Hieno viikko!" - teksti tuli ruutuun ensimmäistä kertaa. Voi miten innoissaan ihminen voi olla yhdestä sykemittarista. Oon tän kuukauden aikana alkanut arvostamaan salitreeniä ihan eri tavalla. On ihana huomata kehittyvänsä joka kerta ja huomata konkreettisia muutoksia! :)

Tarkempia kuulumisia viikolta voi lukea täääältä:
http://sk1nnyjeans.blogspot.fi/2013/02/boot-camp-week-3.html

-Emilia

Vierailija

Punnerrukset lasissa!!!! Jesss!! Enpä oo kyllä mäkään ikinä käynyt näin paljon kuntosalilla. Se pt ohjelma tekee kyllä ihmeitä motivaatiolle. Ihanaa kun tietää tasan tarkkaan mitä tekee kun sinne laitemereen sukeltaa :) Mahtava kuukausi jatke jatketaan Emilian kans kyllä samalla tahdilla, eikös niin? ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat