miehen kiroilu

Vierailija

Ongelmana on, että mieheni kiroilee jatkuvasti , sellasiat on todella ikä kuunnella. Esim. keittiössä oli jäänyt jokin kaapp auki niin, hän huusi, vittu eikö ne ovet mene kiinni. Samoin autolla ajaessa hän saattaa kirota muita ajajia, ja ihan missä tahansa muussakin toiminnassa: Huokaisen aina helpotukseta kun saan lähteä kavereiden kanssa jonnekkin, koska en jaksa kuunnella jatkuvaa kiroamissta jokaisesta asiasta. Onko kellään samanlaisia kokemuksia. Ja kyse ei ei ole mistään teinipokusta vaan aikuisesta yli 30- miehestä

Kommentit (5)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ootko ajatellu "swear jar" -tyyppistä ratkaisua? Että aina kun mies kiroilee, niin hänen pitää maksaa joku pieni summa purkkiin ja sitten jossain vaiheessa sen purkin rahat voi käyttää niinkuin sovitte, joko johonkin yhteiseen tai sitten sinä saat rahat omaksesi. Tietty jos mies ei itse pidä asiaa ongelmana tai välitä siitä, että kiroilu loukkaa sinua, niin se on sitten ikävämpi ja hankalampi tilanne :( Yleensä miehet rajoittaakin kiroiluaan vasta saatuaan lapsia...

Itsekin kiroilen aina välillä ja poikaystäväni inhoaa sitä. Voisinkin itse kokeilla tuota swear jaria :D Minulle se varmaan toimisi. On kuitenkin ikävää kun tietää toisen loukkaantuvan, mutta joissain tilanteissa on vaikea hillitä itseään. Kun kiroilu kuitenkaan ei ole koskaan kohdistunut poikaystävääni.

Oletko kertonut hänelle, miten paljon kiroilu häiritsee sinua? Ehkä hän ei ole tajunnut, että se on sinulle iso juttu

Vierailija

Miehelläni on sama juttu. Oikein hävettää olla välillä hänen seurassaan julkisilla paikoilla, kun valehtelematta joka toinen sana on vittu. Olen sanonut asiasta ja saan osakseni vain tuhahtelua. Tuota rahahommaa joskus mietin, mutta tajusin että aika nopeaan olisi ukon tili tyhjänä..

Vierailija

kokeile käyttäytyä samalla tavalla kuin mies, eli ikään kuin matkit häntä. kiroile yhtä paljon, samalla tavalla ja samoissa tilanteissa kuin mies. kyllä se alkaa miehenkin korvaan sävähtää kun joka toinen sana on vittu tai perkele yms. ja toivon mukaan miesmainitsee sinulle asiasta nii voit itsekin sanoa asiasta miehellesi. 

omaa poikaystävää häiritsee, jos kiroilen (kiroilen kyllä harvemmin kuin hän), sanoo ettei sovi naisille ja rumaa kuulla sellaista kieltä naisten suusta. mutta ei se miesten suusta kuultaessa sen hienompaa ole...

Vierailija

Kannittaa ottaa asia oikeasti puheeksi. Teet selvälksi että asia iha oikeasti häirisee sua ja kitkette vaan tavan pois. varsinki kun se o vielä aika negatiivinen tapa, niin siihen saa aika monia hyviä argumenttejä. Nauhota vaikka joskus miehes puhetta jollekin kasetille ja pyöritäppä se jälkeenpäin hänelle, juuri kun pahin kiroilutuuli menossa. Ja kys sen jälkeen miltä se oikeasti kuulostaa :). Sen luulis herättävän. Mutta isrtukaa oikeasti alas jonnekin ja puhukaa asia selväksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat