Geelikynnet itse

Vierailija

Mun tekisi kovasti mieli tilata joku aloituspaketti geelikynsille ja ruveta tekemään niitä itse! Nyt haluaisinkin tiedustella, mistä sellainen aloituspaketti ja tippejä kannattaisi tilata? :) Ootteko koskaan tilannut täältä: http://nail4you.fi/kynnet/ 

Olisko jotain juttuja, mitä noiden tilaamisesta täytyis tietää? :) Onko esimerkiksi UV-lampun teholla suuresti väliä?

Oon todella kiitollinen kaikille, jotka viitsivät kertoa omista kokemuksistaan!

Kommentit (7)

Vierailija

Ite tilaan Kynsitarvike.fi sivuston kautta, mutta tosin tilaan sieltä sukulaisen kautta. Mut saahan niitä alotuspakkauksia vaikka ja mistä. 

Kannatan kuitenkin, et hankit kaikki tarvikkeet ammattitasosina niin geelit yms on kunnollisia. Ja mun mielest uv-lampun tehol ei sinänsä oo välii mut kannattaa kattoo ja vertailla eri laitteita koska eri laitteilla on eri kovettamis ajat :)

Vierailija
Vierailija

Ite tilaan Kynsitarvike.fi sivuston kautta, mutta tosin tilaan sieltä sukulaisen kautta. Mut saahan niitä alotuspakkauksia vaikka ja mistä. 

Kannatan kuitenkin, et hankit kaikki tarvikkeet ammattitasosina niin geelit yms on kunnollisia. Ja mun mielest uv-lampun tehol ei sinänsä oo välii mut kannattaa kattoo ja vertailla eri laitteita koska eri laitteilla on eri kovettamis ajat :)

Kiitos! Täytyykin kurkata noi kynsitarvike.fi-sivut :)

Vierailija

Mä tilasin oman pakettini täältä: www.nded.fi. Hyviä tuotteita ja paljon erilaisia halvalla. Uv-lamppu kannarraa ehdottomasti olla sellanen missä lamppuja on neljä. Sellasiakin meinaan on missä on vaan kaks lamppua, mutta ne ei koveta geeliä jokapuolelta kunnolla.

Toi nettikauppa on saksalainen ja suomesta oon tilannu täyttöä sellasesta kun mimax.

Suomalaisissa on se ongelma suurimmassa osassa että täytyy olla alan koulutus ja yritys että saa tilattua.  Noista kahesta saa kuitenkin ja kohtuulliseen hintaan ihan hyviä tuotteita :)

mymmeli87
Seuraa 
Liittynyt7.5.2014

Käykää se kurssi noihin geelauksiin! Voin sanoo, että ite teen kotona ja tehny viitisen vuotta... ennen kurssia kynnet oli mitä oli, mut kyl ne siel kurssilla kaikki salat opettaa! ja jälki on ammattimaista sen jälkeen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat