seksi ei ota onnistuakseen, missä vika?

Vierailija

Ollaan poikaystäväni kanssa juuri hypätty suhteessamme toiselle asteelle :) Poikaystäväni on harrastanut seksiä edellisessä suhteessaan toisinkuin minä, eli neitsyys meni tuossa vähän aikaa sitten :) Muutama kerta meni jännityksen takia sählingiksi joten hommasta ei tullut mitään mutta sisukkaina jatkettiin yrittämistä ja sitten onnistuikin eli saatiin mies sisään eikä edes kauhesti sattunut (ihan turhaan olin tätäkin jännittänyt :p)

Ongelmana on nyt kuitenkin se, että ollaan tämän onnistumisen jälkeen koitettu kahteen otteeseen uudelleen ja nyt puolestaan tuntuu että mikään ei onnistu. Miehellä ei ole seisokin kanssa ollut minkäänlaisia ongelmia, paitsi heti kun kortsu on laitettu, myös seisokki helposti lopahtaa/laskee. Tämä vaivaa poikaystävääni hirveästi koska ei halua tuottaa mulle pettymystä ja syyttää asiasta itseään.

Olisi helpottavaa jos osaisitte antaa asiaan vinkkejä tai muuta vastavaa esim. omia kokemuksia? :)

Meidän iät: Minä 19, mies 21 :)

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla oili aikoinaan samanlainen ongelma poikakaverin kanssa. Tilanne ei missään vaiheessa muuttunut paremmaksi. Seisokki jäi aina vaan tulematta. Lopulta en voinut muuta kuin jättää sen. Olihan se ihan kiva, mutta en halunnut tuhlata nuoruuttani impotentin kanssa.

Vierailija

Joillekin kortsu ei valitettavasti sovi ollenkaan. Tiedän tapauksia, että poika ei ole pystynyt kortsua käyttämään, vaikka kuinka monta kertaa on yritetty. Seisokki on kadonnut heti. Tytön on siis pitänyt siirtyä pillereihin. Olisiko tuo mahdollinen ratkaisu sinulle? Oletko kysynyt pojalta, onko ongelmaa ollut muiden kanssa vai onko tämä ohimenevää stressausta? Oletteko kokeillut niin, että sinä laittaisit kortsun vaikka samalla kun tyydytät häntä käsilläsi?

Vierailija

Joo olen kyllä harkinnut pillereiden aloittamista mutta en ole pitänyt sitä ensisijaisena vaihtoehtona koska mieluummin en niitä söisi:) Ollaan oltu jo sen verran kauan yhdessä että jännityksestä ei pitäisi siinä mielessä johtua kun kummatkin luottavat toisiinsa täysin.

En ole kokeillut itse sitä laittaa, mutta itseasiassa tuo saattaisi olla ihan hyvä idea :) Kiitos vinkistä!

Vierailija

Oletteko kokeilleet erilaisia kortsuja?ja liukkaria? kannattaa! Sultan valmistaa ainakin tosi ohuita kortsuja ja molemmista tuntuu ettei olis kumia ollenkaan. Koita udella jos sun jäbälläs olis joku juttu  mistä se erityisesti tykkää. Lisää yritystä vaan! kyllä se siitä lähtee!

Vierailija

Liukkaria ollaan kokeiltu ja kyl se on vähän auttanukki:) kortsuja ei olla vaihdeltu että yhessä merkissä vaa pysytty mut tossaki hyvä vinkki! :) voisin kattoo jos ois just noita ohkasempia tms :P

Vierailija

Tosiaan kokeilkaa ohkasia ja joskus myös kannattaa kokeilla rakastella pimeässä. Miehet tykkää äänistä ja pimeessä se korostuu. Ei mitään ylenpalttista ähellystä tietenkään mutta kun tuntuu niin tottakai sen ääneen saa huokasta. Suihkuseksi lattialla on tosi jees. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat