Neitsyt

Vierailija

olen 16 vuotias tyttö ja olen seurustellut jo jonkin aikaa toisella paikkakunnalla asuvan pojan kanssa. Poika on minua vuoden vanhempi ja hänelle on muutama pitkä seurustelu suhteita takana, minulla ei. Kun hän on ollut luonani, meillä on ollut esileikin tapaisia touhuja iltaisin/öisin mutta emme ole menneet siitä pidemmälle. Nyt hän otti puheeksi seksin ja tuntuu että olisin valmis siihen. Kuitenkin minua pelottaa kun en ole niin kokenut kuin hän ja osaanko mitään.. en kuitenkaan ole aivan varma onko hän harrastanut seksiä ennen, luulen että on. Olisi kiva saada neuvoja

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Kysy ihmeessä pojalta onko hän neitsyt vai ei. Ei ekasta kerrasta mitään suorituspaineita kannata ottaa. Ei se haittaa vaikkei osaa mitään, ideahan on, että toisen kanssa hiljalleen opettelee. Mitä tuo esileikin tapainen touhu tarkoittaa? Kannattaa sitä kaikkea muuta seksiä ihan rauhassa harjoitella, ennen kuin sitä yhdyntää lähtee kokeilemaan. Kädet ja suut käyttöön! :D Sitten kun on siinä vähän kokenut, niin tietää toisen mieltymyksiä ja eka kerta tuntuu luontevammalta.

Vierailija

Jos olisin sinä lykkäisin seksiä vielä. Tutustukaa toistenne kroppaan kunnolla ja nauttikaa ilman ydyntää ensin, kun tiedätte mikä tuntuu itsestä ja toisesta tiedätte mitä tehdä kun on oikean aktin aika. Älä pelkää seksiä senhän kuuluu olla nautinto ei pelko.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat