AnnaTiinaMaria

Vierailija

Spindeä puolituntia ja toinen puolituntinen vatsalihastreeniä, SH'BAM 45 minuuttia. Ne tanssimiset saa mut aina niiiiiiiin hyvälle mielelle! Aamusta salille treenaamaan, pitäis vissiin nukkua jossain välissä ;) xoxo, Anna

Kommentit (7)

Vierailija

Spindeä puolituntia ja toinen puolituntinen vatsalihastreeniä, SH'BAM 45 minuuttia. Ne tanssimiset saa mut aina niiiiiiiin hyvälle mielelle! Aamusta salille treenaamaan, pitäis vissiin nukkua jossain välissä ;) xoxo, Anna

Vierailija

2 tunnin salitreeni ja kaupanpäälisiksi tunnin bodybalance. Kyllä keho kiittää! Venyin sellaisiin asentoihin mitä en olisi ikinä uskonutkaan tekeväni! huhhuh,huomenna salille ja bodysteppiä ainakin kokeilemaan! Huomisesta luvassa myös blogipäivitys, tuu tsekkaamaan http://ijustwannashop.blogspot.fi/

xoxo, Anna

Vierailija

Perjantaina tuli vedettyä 3 tunnin kunnon salitreeni ja vatsalihakset ovat vielkin kipeenä! Apuaa... bodystepin kokeilut jäi välistä,mut ensiviikolla sit. Huomenna aamusta lämpöjoogailee ja saa nähä mitä muuta keksin ;)

Vierailija

Eilen tein kuolemaa 45 minuutin spinde tunnilla ja tunnin lopuksi tajusin,että en ollu noustanut satulaa tarpeeksi ylös :D Ohjaaja huomasi saman. Oon aina rakastanu spindee yli kaiken ja nyt tuli semmoinen haave et vois jossain vaihees hakee ohjaajaks spindetunneille :) Tänään töiden jälkeen juoksin salille tekemään salitreenejä. Ihana olo!! En muistanut kuinka hyvä tunne liikunnasta tuleekaan!

xoxo, Anna

Vierailija

apua! mä oon kokonaan unohtanut päivitellä mun treenauksia... :( tänään tuli oltua vaan vähän päälle puolituntia salilla, oli vaan semmoinen tänään ei jaksa päivä:( huomenna jos paremmin mielin uusiksi!

Vierailija

apua! mä oon kokonaan unohtanut päivitellä mun treenauksia... :( tänään tuli oltua vaan vähän päälle puolituntia salilla, oli vaan semmoinen tänään ei jaksa päivä:( huomenna jos paremmin mielin uusiksi!

Vierailija

oivoi, tänään tuli lenkkeiltyä kummitytön kanssa ihanassa auringon paisteessa! Rattaiden työntäminen loskassa taas olikin aivan uskomatonta treeniä käsille :D tyttökin nukahti rattaisiin kymmenen minuutin sisällä kun oli niin rankkaa :) aamulla spindeilemään ja salille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat